چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : 2915
رئیس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم:

مشکلی در توزیع میوه شب یلدا نداریم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم تصریح کرد: با اعمال نظارت شدید بر توزیع میوه شب یلدا مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.
مشکلی در توزیع میوه شب یلدا نداریم
به گزارش قم نیوز، غلامرضا تفتی امروز با اشاره به فرا رسیدن شب یلدا و گرامیداشت این زمان از دیرباز برای ایرانیان اظهار کرد: مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم بر لزوم تامین نیازهای مردم برای شب یلدا در بازار میوه و تره بار تاکیدات فراوانی کرده است.

وی با ابراز خرسندی از تامین نیازهای مردم در شب یلدا بیان کرد: نظارت و بازرسی از بازار به دقت صورت می‌گیرد و تاکنون مشکلی در زمینه تامین میوه موردنیاز مردم در شب یلدا گزارش و مشاهده نشده است.

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده شده امسال همه اقشار طبقاتی جامعه به دلیل تنوع قیمت در بازار میوه می‌توانند یکی از شب‌های به یادماندنی سال را در کنار خانواده داشته باشند.

وی به تنوع قیمت پرتقال در بازار میوه و تره بار اشاره و تصریح کرد: پرتقال شب یلدا در میدان میوه و تره‌بار از کیلویی۶۰۰ تومان تا ۲ هزار تومان بین تمام اقشار طبقاتی جامعه توزیع می‌شود.

تفتی از نظارت وی‍ژه بازرسین مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم بر توزیع و قیمت‌های بازار میوه خبر داد و تصریح کرد: بازرسین ویژه‌ای از سوی این دستگاه در کنار دیگر دستگاه‌های نظارتی بر توزیع،‌ عرضه و قیمت اقلام مورد نیاز شب یلدا فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم کمیت مورد توجه قرار نمی‌گیرد و در این زمینه کیفیت و تمرکز بر روی کار ملاک قرار می‌گیرد.

رئیس مجمع امور صنفی توزیعی خدماتی قم از نظارت ویژه بازرسین بر توزیع و عرضه اقلام موردنیاز از سه روز قبل از فرار رسیدن شب یلدا تا سه روز بعد از بلندترین شب سال خبر داد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.zarct1a3wbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما