يکشنبه ۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : 2014
برای بازی در هفته نهم؛

ترکیب بسکتبال جهش ترابری قم و پتروشیمی بندر امام مشخص شد

قم نيوز : قم نیوز: ترکیب جهش ترابری قم و پتروشیمی بندر امام برای مصاف دو تیم در هفته نهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور مشخص شد.
ترکیب بسکتبال جهش ترابری قم و پتروشیمی بندر امام مشخص شد
به گزارش قم نیوز، ترکیب تیم بسکتبال جهش ترابری قم برای دیدار حساس این هفته با تیم مدعی پتروشیمی بندر امام در لیگ برتر بسکتبال مشخص شد.

در حالی که این دیدار از ساعت ۱۶ عصر دوشنبه هفتم آذر ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می شود، امیرحسین تاتاری، وحید نوروزی آزادمنش، ابراهیم رستمی، حسن امینی، سعید صفرپور چسبی، کریستوفر اجیکا، امیر سامانی قلعه تکی، امیر صباغیان، هومن موحدپور، یاشار شاهمرادی بالینی، رضا شهبازنژاد، شاهرخ علامه نژاد منفرد، مصطفی حسینی و مجید نادری نفرات تیم بسکتبال جهش ترابری قم هستند.

این در حالی است که محسن نادری به عنوان مدیر تیم، سیدعباس آقاکوچکی به عنوان سرمربی، ابوالفضل آزاد فلاح، سعید روحانی، جواد شهره غلامی به عنوان مربی، محمود حاجی اسماعیلی به عنوان سرپرست و حسن لاچینی به عنوان مربی بدنساز در کادر فنی تیم بسکتبال جهش ترابری قم حضور دارند.

این در حالی است که در ترکیب تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گارد رأس این تیم محمد سیستانی بدوئی بازیکن فصل گذشته تیم راه و ترابری قم است، یونس لـاله زاده، محمود پناهی، مهراد آتشی، وحید حاجیان، سعید داور پناه فرد کرکانی، صالح فروتن، محمد جمشیدی، رضا ببرشکن تنگستانی، حامد سهراب، محمد شاهسوند، کلود مارکوس، هومن رضایی حضور دارند.

در کادر فنی پتروشیمی بندرامام نیز مهران شاهین طبع سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال مهرام تهران و سابق تیم صبا به عنوان سرمربی، محمد کسایی پور همکار شاهین طبع در تیم بسکتبال مهرام به عنوان مربی و غلامعباس صفرنژاد به عنوان سرپرست به قم خواهند آمد.

از نکات قابل توجه ترکیب تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام حضور محمد سیستانی و کلود مارکوس فرانسوی دو بازیکن سابق تیم بسکتبال راه و ترابری قم در ترکیب تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام است که رویارویی آنها با جهش ترابری و حضور آنها در سالن شهید حیدریان قم می تواند تداعی کننده خاطرات خوب سال گذشته تیم راه و ترابری قم و از نکات جالب توجه این بازی باشد.

همچنین مهرام شاهین طبع که سال گذشته به عنوان سرمربی تیم بسکتبال مهرام به قم آمد و تیمش موفق شد راه و ترابری قم را در دیداری حساس با نتیجه ۹۴ بر ۸۴ شکست دهد، این بار دیگر محروم نیست و بر خلاف آن مسابقه می تواند روی نیمکت تیمش بنشیند.

دیدار دو تیم در شرایطی از ساعت ۱۶ امروز به میزبانی جهش ترابری قم برگزار می شود که پتروشیمی بندر امام آخرین بار در قم و در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان این شهر با مربیگری مصطفی هاشمی سرمربی فعلی تیم مهرام تهران به نماینده بسکتبال قم (راه و ترابری) باخته ولی در خانه خود یعنی در سالن بعثت ماهشهر موفق به کسب برتری شده است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdci.zarct1au5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما

A R
البته به جز محمد سیستانی احمد(کلود) مارکوس نیز سال گذشته در تیم قم بازی می کرد که به دین مبین اسلام روی آورد
A R
ترکیب یک تیم در بسکتبال بیست دقیقه قبل بازی مشخص می شود خواهشمند است از خبر نگاران تخصصی استفاده کنید