سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : 7217
در مقطع کاردانی به کارشناسی؛

دانشگاه طلوع مهر قم دانشجو می‌پذیرد

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیئت موسس دانشگاه طلوع مهر از پذیرش دانشجو در پنج رشته در مقطع کاردانی به کارشناسی در مهر سال جاری خبر داد.
دانشگاه طلوع مهر قم دانشجو می‌پذیرد
به گزارش قم نیوز، سید محمدرضا حسینی اظهار داشت: این دانشگاه برای ارتقای سطح کیفی دانشجویان برای سال تحصیلی جدید از اساتید برجسته حوزه و دانشگاه با مرتبه استادیار و دانشیار استفاده خواهد کرد.

وی ارائه رشته‌های مدیریتی را نیاز کنونی استان قم برشمرد و گفت: این موسسه برای سال تحصیلی جدید ارائه رشته‌های "مدیریت بیمه"، "مدیریت امور فرهنگی"، "مدیریت بازرگانی"، "مدیریت صنعتی" و "حسابداری" را در مقطع کارشناسی ناپیوسته در برنامه کاری خود دارد.

عضو هیئت موسس دانشگاه طلوع مهر قم ادامه داد: این موسسه غیرانتفاعی ویژه دانشجویان برادر بوده که در زمینه علوم انسانی فعالیت می‌کند.

حسینی با بیان اینکه به فارغ التحصیلان دانشگاه مدرک کارشناسی مورد تایید وزارت علوم اعطاء خواهد شد، تصریح کرد: امکانات رفاهی از جمله وام تحصیلی و امکانات ورزشی برابر ضوابط از طریق صندوق رفاه در اختیار واجدین شرایط قرار می‌گیرد.

وی ایجاد رقابت علمی بین دانشجویان را یکی از زمینه‌های پیشرفت در دانشگاه عنوان کرد و ابراز داشت: برابر آیین نامه داخلی مؤسسه دانشجویان ممتاز هر ترم تحصیلی از تخفیف ویژه در شهریه بهره‌مند خواهند شد.

عضو هیئت مؤسس دانشگاه طلوع مهر پذیرش هر یک از رشته‌های این موسسه را ۸۰ نفر اعلام کرد و افزود: رشته‌های تحصیلی موسسه طلوع مهر در مقطع کارشناسی ناپیوسته و از طریق آزمون سراسری ارائه می‌شود.

حسینی اظهار داشت: زمان ثبت‌نام آزمون از ۱۷ تا ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و تاریخ برگزاری آزمون دوم شهریور امسال اعلام شده و نتایج داوطلبان نیز در نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.zayct1arybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما