سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : 26939
سرمربی تیم کاراته آذرخودروی قم:

هدف‌گذاری آذر خودروی قم، قهرمانی سوپر لیگ کاراته کشور است

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم کاراته آذرخودروی قم با بیان اینکه هدف گذاری آذر خودرو، قهرمانی سوپر لیگ کاراته کشور است گفت: امیدوارم در بازی‌های آسیایی، برخی داوران حق و حقوق کاراته کاهای کشورمان را ضایع نکنند.
هدف‌گذاری آذر خودروی قم، قهرمانی سوپر لیگ کاراته کشور است
به گزارش قم نیوز، غلامرضا دباغیان ، درباره درخشش ملی پوشان کاراته کشورمان در رقایت‌های کاراته وان ژاپن و ترکیه اظهار کرد: سطح مسابقات کاراته وان نسبت به مسابقات دانشجویان جهان و مسابقات بازی‌های آسیایی به مراتب بالا‌تر است و کسب نتایج خوب در این رقابت‌ها خوشحال کننده است اما به اعتقاد من با توجه به فرصت ناچیز تا آغاز بازی‌های آسیایی برای دوری از خطر آسیب دیدگی نباید فشار زیادی روی نمایندگان کاراته کشور وارد شود.

وی گفت: با وجود اینکه حریفان کاراته کاهای ایرانی در بازی‌های آسیایی به مراتب آسان‌تر از لیگ جهانی هستند اما به طور کلی دست داوران در کاراته برای تغییر نتایج نسبت به رشته‌های دیگر ورزشی باز‌تر است و امیدوارم در بازی‌های آسیایی، برخی داوران حق و حقوق کاراته کاهای کشورمان را ضایع نکنند.

رئیس سبک کاراته شوتوکان ایران افزود: تیم ملی کاراته کشورمان حدود ۷ ماه است که در اردوهای آماده سازی حاضر است و انتظار کسب مدال‌های رنگارنگ و موفقیت در بازی‌های آسیایی انتظار به حقی از ملی پوشان کاراته است و امیدوارم در این فرصت کوتاه، هیچ از یک نفراتمان را از دست ندهیم زیرا ترمیم آسیب دیدگی در این زمان کم، بعید است.

دباغیان در مورد برگزاری مسابقات کاراته سبک شوتوکان ایران در قم عنوان کرد: این مسابقات سبکی یکی ازمعتبر‌ترین مسابقات کاراته کشور است که مسابقات بخش بانوان آن چندی پیش در فریدونکنار برگزار شد و در مسابقات بخش مردان در قم بیش از ۵۵۰ ورزشکار شرکت کردند و اهمیت این سبک به حدی است که ۲ طلا از مجموع ۴ طلای ایران در تاریخ مسابقات قهرمانی جهان، توسط کاراته کاهای این سبک به دست آمده است.

وی درباره وضعیت تیم کاراته آذرخودرو در فصل جدید سوپرلیگ کاراته کشور تصریح کرد: سال گذشته با فاصله‌ای اندک در نخستین حضورمان در سوپرلیگ، نایب قهرمان شدیم اما با حمایت بی‌دریغ حبیب آذریار مدیر عامل باشگاه، امسال تلاش شده که بخش اعظم کاستی‌های سال گذشته پوشش داده شود و تیم قدرتمند تری را وارد سوپرلیگ کنیم.

سرمربی تیم کاراته آذرخودروی قم خاطرنشان کرد: هدف گذاری آذر خودرو، قهرمانی سوپر لیگ کاراته کشور است و جز آن به چیزی فکر نمی‌کنیم البته تیمی چون دانشگاه آزاد، تیمی با سابقه و قدرتمند در ادوار سوپرلیگ بوده اما این توانایی و ظرفیت در مجموعه آذرخودرو وجود دارد که بتوانیم نخست عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdci33ar.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما