سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : 27929

تامین امنیت اسرائیل هدف داعش

قم نيوز : قم نیوز: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تروریست‌های حاضر در عراق اجاره‌ای بوده و به دنبال تامین منافع آمریکا و امنیت اسرائیل هستند.
تامین امنیت اسرائیل هدف داعش
به گزارش قم نیوز، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نشست خبری مشترک با خالد متعب یاسین العبیدی همتای عراقی خود ضمن ابراز خشنودی از حضور وزیر دفاع عراق در ایران، گفت: آنچه که امروز برای ما مهم بوده شرایط امنیتی حاکم بر منطقه است.
 
وی افزود: امروز نظام سلطه با یک توطئه فراگیر و تجهیز جریان تکفیری و صهیونیستی ثبات منطقه را در معرض تهدید قرار داده است و جبهه مقاومت در برابر نظام سلطه و صهیونیست‌ها مورد هجوم قرار گرفته است.
 
وزیر دفاع با بیان این مطلب که تروریست‌های حاضر در عراق اجاره‌ای و به دنبال تامین منافع آمریکا و تامین امنیت اسرائیل هستند، گفت: کشورهای سوریه و عراق جولانگاه حرکت‌های غیر بشری توسط تروریست‌ها و حامیان آنها قرار گرفته است و به طور طبیعی ایران و عراق در زمینه مواجهه و برطرف کردن تهدید همکاری‌های خود را ارتقاء خواهند داد.
 
دهقان خاطر نشان کرد: ما معتقدم که ملت و ارتش عراق قادرند مشکل بوجود آمده را حل کنند و در مدت دو روز حضور وزیر دفاع عراق در ایران نیز نحوه همکاری‌ها و مبادلات را بررسی کردیم و قطعا این سفر نقطه آغاز همکاری‌ها خواهد بود.
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdci33ar.t1ayr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما