دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۵:۱۲
کد مطلب : 34309
در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال

یاسین‌پیشرو قم از فرش‌آراء مشهد پذیرایی می‌کند

قم نيوز : قم نگار: نماینده فوتسال استان قم در هفدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور این هفته از تیم فرش‌آراء مشهد پذیرایی می‌کند.
یاسین‌پیشرو قم از فرش‌آراء مشهد پذیرایی می‌کند
به گزارش قم نگار، بازی هفته هفدهم از هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، در واقع سومین مسابقه نماینده قم در چهارمین هفته از دور برگشت فصل جاری لیگ برتر محسوب می‌شود و عصر روز پنجشنبه هفته جاری در قم به برگزار خواهد شد.

در شرایطی که به دلیل انصراف تیم فوتسال کاشی‌نیلوی اصفهان از ادامه بازی‌های لیگ هفدهم، با اجبار هر هفته یک تیم با قرعه استراحت مواجه شده است، عصر بیست و هشتمین روز آبان‌ماه، ۶ بازی در شهرهای مختلف به انجام خواهد رسید و یک تیم نیز استراحت می‌کند.

این هفته علاقمندان به فوتسال در شهر مقدس قم شاهد برگزاری مسابقه تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و فر‌ش‌آراء مشهد در هفته هفدهم بازی‌های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور خواهند بود، دیداری که به میزبان نماینده قم به انجام خواهد رسید.

چهارمین هفته از دیدارهای دور برگشت هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی قرار است از روز پنجشنبه بیست و هشتم آبان ماه آغاز شود که مهمترین بازی برای فوتسال‌ دوستان قمی با یکی از دو نماینده مشهد در سالن شهید حیدریان قم به انجام می‌رسد و طی آن شاگردان سیدمهدی غیاثی در تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم به دنبال هشتمین برد این فصل هستند.

در شرایطی که تا این هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، تیم فوتسال فر‌ش‌آراء مشهد در انتهای جدول رده‌بندی قرار دارد و نتوانسته نتایج خوبی کسب کند، یاسین‌پیشرو قم به غیر از باختی که ناباورانه در هفته شانزدهم مقابل صدرنشین لیگ برتر پذیرفت، در سایر بازی‌های خود عملکرد خوبی داشته است.

یاسین‌پیشرو قم که در شروع نیم‌فصل دوم بازی‌های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شروع خوبی داشت و تیم میثاق تهران را در خانه خود مغلوب کرد اکنون در مکان ششم جدول رده‌بندی لیگ هفدهم ایستاده و این هفته در تلاش برای حفظ و البته تقویت جایگاه خود به فکر شکست دادن نماینده فوتسال استان خراسان‌رضوی است.

شاگردان سیدمهدی غیاثی سرمربی با تجربه تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم تا این هفته در هفت مسابقه نتیجه را به حریفان خود باخته‌اند، در ۶ بازی برابر رقبا به برتری دست یافتند و تنها تساوی نیم‌فصل نخست لیگ هفدهم را در خانه خود برابر تیم آذرخش هرمزگان در کارنامه دارند.

یاسین‌پیشرو قم در حالی که این هفته‌ها علیرضا وفایی را به دلیل مشکل انضباطی در اختیار ندارد، در هفته شانزدهم نتوانست در جدال با تیم تاسیسات دریایی تهران صدرنشین لیگ برتر و قهرمان باشگاه‌های آسیا عملکرد خوبی ارائه کند و حالا آماده تکرار پیروزی نیم‌فصل نخست برابر تیم فرش‌آراء مشهد مقدس است.

بازی دو تیم یاسین‌پیشرو قم و فر‌ش‌آراء مشهد از هفته چهارم بازی‌های نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور قرار است از ساعت ۱۶ عصر روز پنجشنبه بیست و هشتم آبان‌ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام برسد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdci3pap.t1a5u2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما