يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۵
کد مطلب : 32329
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

کشاورزی و دامداری از حوزه‌های مهم اقتصادی جعفرآباد است

قم نيوز : قم نگار: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: جعفرآباد یکی از بخش‌های مهم اقتصادی در حوزه کشاورزی و دامداری استان است.
کشاورزی و دامداری از حوزه‌های مهم اقتصادی جعفرآباد است
به گزارش قم نگار، احمد امیرآبادی‌فراهانی ظهر امروز در آیین افتتاح ۲۳ پروژه بخش کشاورزی که در بخش جعفرآباد برگزار شد، اظهار کرد: کشاورزی بخش جعفرآباد در راستای اقتصادی مقاومتی نقش خود را ایفا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بخش جعفرآباد یکی از بخش‌های مهم اقتصادی در حوزه کشاورزی و دامداری استان است که امیدواریم با استفاده از روش‌های نوین و پیشرفته شاهد گسترش فعالیت‌های این دو حوزه باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم بهره‌برداری از چاه‌های علی‌آباد، گفت: جلسه‌ای با حضور مدیران استفاده برای استفاده و برداشت نکردن آب از چاه‌های علی‌آباد باید برگزار شود.

امیرآبادی‌فراهانی تصریح کرد: متاسفانه امروز شاهد کاهش کیفیت آب استان هستیم که امیدواریم با تغییر و اصلاح الگوی مصرف آب شاهد بهبود کیفیت آب باشیم.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات بخش جعفرآباد، گفت: جاده‌های بخش جعفرآباد نیاز به بهسازی دارد و از سوی دیگر بخش بهداشت و درمان نیز امروز یکی از مشکلات مهمی است که اهالی این بخش با آن درگیر هستند که امیدواریم با برنامه‌های مدیران استان شاهد حل مشکلات بخش جعفرآباد باشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه مدیران دولت قبل در حوزه کشاورزی عملکرد خوبی نداشته‌اند، اما خوشبختانه در دولت تدبیر و امید شاهد برنامه‌های موثر مدیران این حوزه بودیم.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdci3pap.t1arr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما