پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : 22339

مهدی‌زاده مسافر آلمان یا کره جنوبی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: کاراته‌کای قمی بعد از موفقیت در لیگ جهانی و جام بین‌المللی بوسفر همراه با تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان به زودی مسافر یکی از کشورهای آلمان یا کره جنوبی خواهد شد.
مهدی‌زاده مسافر آلمان یا کره جنوبی می‌شود
به گزارش قم نیوز، در شرایطی که با پایان نخستین مرحله رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان ۲۰ کاراته‌کا به اردوی نهایی تیم ملی راه پیدا کردند امیر مهدی‌زاده نیز تنها نماینده کاراته قم است که در جمع این کاراته‌کاها حضور دارد.

در پایان نخستین مرحله انتخابی تیم ملی بزرگسالان کاراته به منظور شناسایی افراد برتر کاراته کشور برای حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون و قهرمانی جهان آلمان، ۲۰ کاراته جواز حضور در اردوی آمادگی را به دست آوردند و امیر مهدی‌زاده در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم به این توفیق دست یافت.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته، نخستین مرحله انتخابی تیم ملی کاراته با حضور رییس و دبیر فدراسیون کاراته و جمع زیادی از نمایندگان رسانه‌های گروهی در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد در حالی که در این مسابقات که ۲۶ کاراته‌کا حضور داشتند و در نهایت ۱۶ نفر به جمع مجید حسنی‌نیا، ذبیح‌الله پورشیب، سامان حیدری و سجاد گنج‌زاده ملحق شدند.

در حالی که علاقه‌مندان به کاراته در قم منتظر درخشش محمد شایگان بودند اما این کاراته‌کا دعوت کادر فنی تیم ملی امید را پذیرفت و به اردوی امیدها رفت تا رضا روشن، وحید حسنی‌پور و مهدی حاتمیان با یکدیگر به رقابت بپردازند و در پایان رقابت نزدیک آنها مهدی حاتمیان با کسب امتیازات لازم به اردوی تیم ملی دعوت شود در حالی که در این وزن پیش از این مجید حسن‌نیا، دارنده مدال طلای آسیا در سال ۲۰۱۳ مستقیماً به اردوی تیم ملی راه یافته بود.

همچنین هامون درفشی‌پور، امیر مهدی‌زاده ، علیرضا اجدادی و محمد شهریاری ۴ کاراته‌کای وزن منهای ۶۰ کیلوگرم بودند که در پایان رقابت مدعیان این وزن سرانجام این درفشی پور و مهدی زاده بودند که توانستند مجوز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورند.

با توجه به اینکه مهدی‌زاده و درفشی‌فر به اردوی نهایی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم راه یافته‌اند به احتمال فراوان یکی از آنها به رقابت‌های جهانی آلمان و دیگری به مسابقات کاراته بازی‌های آسیایی کره جنوبی اعزام می‌شود.

این در حالی است که رقابت‌های کاراته بازی‌های آسیایی سال ۲۰۱۴ در مهر ماه به میزبانی شهر اینچئون کره جنوبی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و مسابقات کاراته قهرمانی جهان در کشور آلمان آبان ماه سال جاری به میزبانی شهر برمن این کشور به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdci3par.t1arp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما