دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب : 51319
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س)؛

برگزاری بیش از ۸۰ مراسم عقد در سالروز میلاد بانوی کرامت

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره پاسخ گویی و خدمات فرهنگی آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: در شب و روز میلاد کریمه اهل بیت(س) بیش از ۸۰ مراسم عقد زوجین در اتاق عقد حرم مطهر برگزار خواهد شد.
برگزاری بیش از ۸۰ مراسم عقد در سالروز میلاد بانوی کرامت
برگزاری بیش از ۸۰ مراسم عقد در سالروز میلاد بانوی کرامت
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی فتح الله زاده با اعلام این خبر گفت: به مناسبت آغاز دهه کرامت و سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، با توجه به درخواست متقاضیان جهت اجرای مراسم عقد ازدواج در حرم مطهر، ثبت نام انجام شده و شب و روز میلاد متناسب با ظرفیت موجود مراسمات عقد انجام خواهد شد.

رئیس اداره پاسخ گویی و خدمات فرهنگی آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: با توجه به حجم کثیر درخواست ها، تمامی اداره جهت اجرای مراسم عقد بسیج شده اند و اتاق های جدیدی در راستای ارائه خدمات عقد در این روز اضافه شده است و شب میلاد تا ساعت 22 و روز میلاد نیز از ساعت 8 صبح تا 8 شب مراسمات عقد صورت می گیرد.

وی با اشاره به برگزاری بیش از مراسم عقد در حرم کریمه اهل بیت در شب و روز میلاد بیان داشت: مراسم‌هایی که قراراست اجرا شود، متناسب با ظرفیت موجود و فضای اتاق عقدها می باشد، این در حالی است که درخواست‌های زوجین جوان برای اجرای مراسم چند برابر بوده که به علت محدود بودن اتاق‌های عقد توانسته‌ایم پاسخگوی مراجعان باشیم.

حجت الاسلام فتح الله زاده در پایان گفت: اکثر مراجعین جهت اجرای مراسم عقد مجاورین آستان مقدس می باشند و بخشی از مراجعین اجرای مراسم عقد در روز میلاد نیز از شهر های تهران، اصفهان، نجف آباد، کرج ، شهریار و ورامین می باشند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci3paw.t1azz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما