دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 46649
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای شهر قم:

نگاه ویژه شهرداری به ارتقاء کمیت و کیفیت پروژه‌های عمرانی/جزئیات پروژه‌ها به مردم اطلاع رسانی شود

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به نگاه ویژه شهرداری به ارتقاء کمیت و کیفیت پروژه‌های عمرانی گفت: جزئیات پروژه‌های عمرانی سطح شهر باید به مردم اطلاع رسانی شود.
نگاه ویژه شهرداری به ارتقاء کمیت و کیفیت پروژه‌های عمرانی/جزئیات پروژه‌ها به مردم اطلاع رسانی شود
وحید شایسته‌نیک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با تاکید بر اینکه پروژه‌های عمرانی در شهر قم از لحاظ کمی و کیفی رشد قابل توجهی پیدا کرده است اظهار کرد: باید از مدیریت صحیح پروژه‌های عمرانی از سوی شهرداری تقدیر کرد.

وی با اشاره به پروژه تقاطع سه سطحه شهدای مدافع حرم اظهار کرد: برخی اعتراضاتی داشته‌اند که کنارگذر این پروژه عرض لازم را نداشته و جوابگوی بار ترافیکی محور نیست اما برای ارزیابی در خصوص این وضعیت نیازمند زمان بیشتری هستیم و با افتتاح کامل کیفیت کامل پروژه مشخص خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر تقویت روابط عمومی و اطلاع رسانی به مردم در خصوص پروژه‌های عمرانی خاطرنشان کرد: همانطور که گزارش به اعضای شورا داده می‌شود و اعضا همواره نسبت به روند مدیریت پروژه‌های عمرانی ابراز رضایت می‌کنند باید مردم نیز از وضعیت فعلی به درستی آگاه باشند.

وی با بیان اینکه قم این ظرفیت را دارد که پیشرفت در بخش‌های مختلف آن به تمام مردم کشور از رسانه ملی اطلاع رسانی شود گفت: باید از ظرفیت شبکه‌های ملی برای اطلاع رسانی پروژه‌های عمرانی و وضعیت پیشرفت شهر استفاده شود.

شایسته نیک نقش اطلاع رسانی در تقویت نگاه سرمایه‌گذاران به ظرفیت‌های شهر قم را مورد توجه قرار داد و افزود: این حرکت نگاه ملی به شهر قم را نیز تقویت خواهد کرد.

وی بیان کرد: ظرف این ماه‌ها که پروژ‌های نیمه تمام شهرداری به اتمام می‌رسد نیاز است اقدامی ویژه‌ در حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

عضو شورای شهر قم با اشاره به افزایش کمیت پروژه‌های عمرانی شهر گفت: برخی این بحث را مطرح کرده‌اند که شهرداری کمیت را فدای کیفیت کرده اما در واقع اینطور نیست و پروژه‌ها با کیفیتی بالا در حال اجرا است که نیاز است این اقدامات به درستی به مردم اطلاع رسانی شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdci3qa5.t1aq52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما