شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 46289
منبع : خبرگزاری فارس
لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور:

جدال صبای قم با سایپا تهران برای تداوم صعود در جدول

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در دیداری فوق‌العاده حساس از بیست و دومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور این هفته از تیم سایپا تهران صف‌آرایی می‌کند.
جدال صبای قم با سایپا تهران برای تداوم صعود در جدول
به گزارش قم نیوز، دیدارهای هفته هفتم از نیم‌فصل دوم مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز سه‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه آغاز می‌شود و در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن‌ماه نیز پیگیری می‌شود، در حالی که صبای قم باید ۲۹ بهمن ماه در مقابل سایپا تهران به میدان برود.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم بعد از نتایج بسیار خوب و فوق‌العاده دلچسبی که در دیدار خارج از خانه هفته بیستم و لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان و مسابقه خانگی هفته بیست و یکم برابر سیاه‌جامگان خراسان کسب کردند، حالا در موقعیت بسیار خوبی برای تداوم صعود در جدول رده‌بندی لیگ شانزدهم قرار گرفته‌اند.

نماینده فوتبال استان قم در نیم‌فصل دوم شرایطی به مراتب بهتر از نیم‌فصل نخست مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران دارد و با توجه به کسب ۱۰ امتیاز از ۶ بازی آغاز دور برگشت تا کنون، اکنون در وضعیت خوبی قرا گرفت و در صورت شکست سایپا تهران به طور کامل از انتهای جدول دور خواهد شد.

تیم فوتبال صبای قم در بیستمین هفته رقابت‌های لیگ برتر میزبان خود تیم مدعی ذوب‌آهن را با یک گل شکست داد و در هفته بیست و یکم نیز در ورزشگاه یادگار امام قم دو بر یک از سد همسایه خود در جدول یعنی سیاه‌جامگان گذشت تا با روحیه‌ای بسیار مطلوب بعد از کسب این دو پیروزی، در مقابل تیم فوتبال سایپا تهران قرار بگیرد.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، دیدار تیم‌های صبای قم و سایپا تهران از هفته هفتم نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۹ بهمن ماه در ورزشگاه پاس قوامین به انجام خواهد رسید.

در این دیدار شاگردان عبدالصمد مرفاوی یازدهمین بازی خارج از خانه این فصل را برگزار می‌کنند و امیدوارند با ارائه یک بازی منطقی، حساب شده و فنی تیم سایپا تهران را در خانه و در حضور تماشاگران خود شکست داده و ضمن کسب دومین برد خارج از خانه و پنجمین پیروزی این فصل، در ادامه روند صعودی خود از رده چهاردهم جدول به مکان‌های بالاتر برود.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdci3ra5.t1aqv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما