جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۷
کد مطلب : 34219
در دیدار با وزیر امور خارجه مطرح شد

آیت‌الله جوادی‌آملی: هرگز به دنبال ساخت بمب اتمی که قدرت آن را داشتیم، نرفتیم

قم نيوز : قم نگار: مرجع تقلید شیعیان گفت: در مذاکرات طرف مقابل می‌خواست قدرت ساخت سلاح هسته‌ای را از ما بگیرد، اما ما با آن که قدرت ساخت سلاح هسته‌ای را داشتیم، هرگز به دنبال ساخت اینگونه سلاح‌ها نبودیم.
آیت‌الله جوادی‌آملی: هرگز به دنبال ساخت بمب اتمی که قدرت آن را داشتیم، نرفتیم
به گزارش قم نگار، آیت‌الله جوادی آملی در دیدار با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و آغاز اجرای برجام در کشورمان اظهارداشت: به عقیده من اینکه برخی می‌گویند ما در این مذاکرات امتیازاتی را از دست داده‌ایم و در عوض امتیازاتی گرفته‌ایم، در واقع درست نیست.

مرجع تقلید شیعیان افزود: من معتقدم ما در این مذاکرات هیچ چیز از دست ندادیم. طرف مقابل می‌خواست قدرت ساخت سلاح هسته‌ای را از ما بگیرد، اما ما با آن که قدرت ساخت سلاح هسته‌ای را داشتیم، هرگز به دنبال ساخت اینگونه سلاح‌ها نبودیم.

وی خاطرنشان کرد: ما هرگز امکانات نظامی قدرت هسته‌ای را طبق دین و عقل و فتوای مراجع نمی‌خواستیم، ما به دنبال فناوری‌های صلح آمیز هسته‌ای در زمینه‌های کشاورزی و پزشکی و امثال آن بودیم که امروز همه آن‌ها برای کشور محفوظ مانده است بنابراین ما تمام نیازمندی‌های خود را حفظ کردیم و در عمل چیزی از دست ندادیم.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdci3rap.t1a5z2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما