يکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : 31249

هافبک گلزن صبای قم به گسترش فولاد تبریز پیوست

قم نيوز : قم نیوز: هافبک گلزن تیم فوتبال صبای قم در ادامه روند بلاتکلیفی این باشگاه، صبا را ترک کرد و به تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پیوست.
هافبک گلزن صبای قم به گسترش فولاد تبریز پیوست
به گزارش قم نیوز، ایوب کلانتری بازیکن تیم فوتبال صبای قم که در فصل اخیر لیگ برتر فوتبال یکی از برترین گلزنان لیگ و صبا بود، سرانجام صبا را ترک کرد تا به گسترش فولاد تبریز بپیوندد.

کلانتری که هم در نقل و انتقالات نیم فصل دوره گذشته لیگ برتر و هم در هفته‌های اخیر صحبت هایی مبنی بر حضورش در پرسپولیس بود سرانجام پس از اینکه در لیست برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس قرار نگرفت تصمیم گرفت، سایر پیشنهادات خود را بررسی کند.

بازیکن گلزن صبا علاوه بر گسترش فولاد از چند تیم لیگ برتری دیگر نیز پیشنهاد داشت اما سرانجام تصمیم گرفت شاگرد فراز کمالوند در گسترش فولاد شود.

کلانتری دومین بازیکن تاثیرگذار و حیاتی صبا است که این تیم را ترک می‌کند چنان که پیش از این روزبه چشمی به تیم استقلال تهران پیوسته بود.

وی در ابتدای فصل گذشته لیگ برتر به صبای قم پیوست و در ۲۳ بازی از مجموع ۳ بازی صبا در لیگ برتر برای این تیم به میدان رفت و برای صبا ۶ گل به ثمر رساند و ۲ پاس گل نیز داد.

هافبک جدید گسترش فولاد تبریز پیش از پیوستن به صبا به مدت ۲ فصل در فولاد خوزستان بازی می‌کرد اما از تیم فجر سپاسی شیراز به فوتبال ایران معرفی شد.

صبا در شرایطی کلانتری را نیز از دست داده است که وضعیت مدیریتی و مالی این تیم نامشخص است و همین امر، بازیکنان کلیدی صبا را در معرض ترک صبا قرار داده است.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdci3rap.t1az52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما