شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 22069

حمایت از آثار نویسندگان و صاحبان قلم نیروهای مسلح

قم نيوز : قم نیوز: مدیر انتشارات پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق (ع) گفت: پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق (ع) در آستانه برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تسهیلات ویژه‌ای را برای نویسندگان و کارکنان نیروهای مسلح در نظر گرفته است.
حمایت از آثار نویسندگان و صاحبان قلم نیروهای مسلح
به گزارش قم نیوز، سعدالله شمس‌الدینی اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری سال‌جاری به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای چاپ و نشر پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق (ع) مصوب شد تا آثار نویسندگان و صاحبان قلم نیروهای مسلح با قیمت بسیار مناسب و در اقساط ۱۰ ماهه چاپ و توزیع شود.

وی با اشاره به رسالت این پژوهشکده در خدمات‌رسانی پژوهشی به نیروهای مسلح افزود: این تسهیلات شامل مراحل اخذ مجوز، ویراستاری و تدوین و صفحه‌آرایی خواهد بود.

مدیر انتشارات زمزم هدایت عنوان کرد: همچنین با توجه به مصوبه دیگری مقرر شد در طول زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب از ۱۰ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه در مصلای تهران، تمام آثار منتشره این پژوهشکده با تخفیف ۵۰ درصدی برای نیروهای مسلح ارائه شود.

وی اظهار کرد: همکاران گرامی می‌توانند با مراجعه به غرفه انتشارات زمزم هدایت پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق (ع) در سالن ناشران عمومی با ارائه کارت شناسایی رسمی و دریافت بن تخفیف کتاب از این تسهیلات استفاده کنند.

شمس‌الدینی خاطرنشان کرد: این انتشارات همچنین آمادگی دارد متون آموزشی و تالیفات سازمان‌های دولتی، نهادهای انقلابی به ویژه یگان‌های نظامی و انتظامی را با شرایط و تسهیلات ویژه چاپ و منتشر کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdci3uar.t1arq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما