پنجشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 46829
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران خبر داد

حضور هنرمندان خطاط در نمایشگاه «مشق عهد» مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : قم نیوز:مدیر آفرینش‌های فرهنگی هنری مسجد مقدس جمکران از برگزاری نمایشگاه مشق عهد با حضور هنرمندان خطاط استان در ایام نوروز در این مکان مقدس خبر داد.
حضور هنرمندان خطاط در نمایشگاه «مشق عهد» مسجد مقدس جمکران
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، قاسم صبری از برگزاری نمایشگاه مشق عهد در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه از ۳۰ اسفندماه تا ۱۳ فروردین ماه با حضور هنرمندان انجمن خوشنویسان استان برگزار می‌شود.

مدیر آفرینش‌های فرهنگی هنری مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه روزانه سه نفر از هنرمندان خوشنویس در این نمایشگاه آثار هنری خود را عرضه می‌کنند افزود: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه و دریافت آثار هنری هنرمندان می توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۳ به محل برگزاری این نمایشگاه واقع در صحن رسول اعظم (ص) جنب کتابخانه عمومی مراجعه کنند.

صبری با بیان اینکه آثار هنری خوشنویسان در حوزه مهدویت، امامت و معارف اهل‌بیت(ع) است خاطرنشان کرد: هنرمندان حاضر در این نمایشگاه محتوای مد نظر مخاطبان خود را در حوزه‌های ذکر شده خطاطی و اهدا می‌کنند.

مدیر آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران با اشاره به استقبال پرشور زائران و مسافران از این نمایشگاه گفت: نمایشگاه مشق عهد به همت مرکز آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران برگزارشده است.

وی به برگزاری نمایشگاه تصویری مقاومت در شبستان کاظمین مسجد مقدس جمکران اشاره کرد و یادآور شد: در این نمایشگاه موضوع مقاومت با معرفی شخصیت‌های دوران معاصر از جمله سید حسن نصرالله، شیخ نمر، شیخ زکزاکی و… برای بازدیدکنندگان تبیین می شود.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdci3va5.t1aqr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما