دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : 52589
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته نهم ليگ برتر فوتسال انجام مي‌شود:

مصاف آتليه‌طهران قم با نايب‌قهرمان فوتسال آسيا

قم نيوز : قم نیوز: تيم فوتسال آتليه‌طهران قم در نهمين هفته رقابت‌هاي ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور برابر نايب‌قهرمان فصل 2017 جام باشگاه‌هاي آسيا به ميدان مي‌رود.
مصاف آتليه‌طهران قم با نايب‌قهرمان فوتسال آسيا
مصاف آتليه‌طهران قم با نايب‌قهرمان فوتسال آسيا
به گزارش قم نیوز، نماینده فوتسال استان قم این هفته یکی از مهمترین دیدارهای نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را برابر تیمی برگزار می‌کند که در فصل قبل عنوان قهرمانی را کسب کرده و امسال نایب‌قهرمان جام باشگاه‌های قاره کهن شده است.

انی در شرایطی است که دیدارهای هفته نهم از نیم‌فصل نخست مسابقات نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به شکل همزمان از ساعت 18 روز جمعه سوم شهریور ماه در شهرهای مختلف به انجام می‌رسد و برای قمی‌ها مصاف آتلیه‌طهران قم با گیتی‌پسند اصفهان مهمترین مسابقه است.

در حالی که دو نماینده فوتسال قم یعنی آتلیه‌طهران و هیأت‌‌‌‌‌ قم نیز در این فصل از رقابت‌ها حضور دارند، این هفته آتلیه‌طهران به میهمانی گیتی‌پسند اصفهان می‌رود تا چهارمین مسابقه خارج از خانه این فصل خود را در برابر تیم دوم جدول رده‌بندی برگزار کند.

این مسابقه را می‌توان مصاف قهرمانان سال 1395 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران با نایب‌قهرمان فصل 96 – 1395 لیگ دسته اول فوتسال کشور دانست، زیرا تیم صنایع گیتی‌پسند اصفهان در سال قبل عنوان قهرمانی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال را به دست آورد و تیم آتلیه‌طهران قم بعد از مقاومت قرچک با کسب عنوان نایب‌قهرمانی به لیگ برتر ایران راه پیدا کرد.

قمی‌ها این هفته در حالی میهمان گیتی‌پسند اصفهان هستند که این بازی در سالن پیروزی اصفهان به انجام می‌رسد و بین دو تیم پنج امتیاز اختلاف است، به طوری که اصفهانی‌ها با کسب 17 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند و آتلیه‌طهران قم با 12 امتیاز هفتم است.

گیتی‌پسند اصفهان در هفته هشتم رقابت‌ها میهمان مقاومت قرچک بود و با این تیم به تساوی دو بر دو دست یافت، ضمن اینکه آتلیه‌طهران قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برابر تیم انتهای جدولی مقاومت البرز به تساوی سه بر سه رضایت داد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci3waw.t1arv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما