يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : 34769
منبع : قم نگار
معاون امور اجتماعی بهزیستی قم خبرداد:

انعفاد تفاهم نامه همكاري مشترك در زمينه كنترل و كاهش آسيبهاي اجتماعي با معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي

قم نيوز : قم نگار: تفاهم نامه همکاری سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی استان قم با عنوان پیشگیری از جرائم و آسیبهای اجتماعی منعقد شد.
انعفاد تفاهم نامه همكاري مشترك در زمينه كنترل و كاهش آسيبهاي اجتماعي با معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي
به گزارش قم نگار، مریم علیشیری گفت: در نشست مشتركي كه با حضور معاون اموراجتماعی فرماندهی انتظامی قم و حوزه امور اجتماعي بهزيستي برگزار شد تفاهم نامه همکاری سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی استان قم با عنوان پیشگیری از جرائم و آسیبهای اجتماعی منعقد شد.

علیشیری گفت: این تفاهم نامه ما بین نیروی انتظامی و اداره کل بهزیستی استان با حضور سرهنگ صادقی معاون امور اجتماعی فرمانده انتظامی قم و دکتر رضا سلیقه مدیرکل بهزیستی استان منعقد شد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی افزود: در پي اين تفاهم نامه بهزيستي خواهد توانست با همكاري و مشاركت نيروي انتظامي در تامين كارشناسان آموزشي ،كلاسهاي آگاه سازي جهت خانواده هاي ساكن در محلات مورد هدف برگزار نمايد . همچنين پيرو اين تفاهم نامه دو دستگاه در جهت تهيه بسته هاي فرهنگي ،نمايشگاههايي با موضوع آسيب هاي اجتماعي ،برگزاري همايش هاي پيشگيرانه و... با يكديگر همكاري خواهند داشت.

علیشیری در ادامه گفت: این تفاهم نامه درنه ماده و ۳ نسخه تنظیم و به امضای دو طرف رسید ، همکاری در زمینه های علمی و پژوهشی در موضوعات مرتبط با کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی و فراهم نمودن زمینه های تخصصی و میزگردهای علمی در حوزه آسیبها وجرائم با تأکید بر کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی ،همکاری در خصوص تألیفات مشترک و انتشار کتب و نشریات علمی و کاربردی از مهمترین مصوبات این تفاهم نامه است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی در پایان گفت: با توجه به افزايش روز افزون آسيبهاي اجتماعي بويژه در مناطق حاشيه اي استان به دليل مهاجرت بي رويه از ساير استانها و ساكن شدن آنها در اين مناطق و تفاوتهاي فرهنگي و در نتيجه افزايش سكونتگاههاي غير رسمي معاونت امور اجتماعي بهزيستي به منظور فعاليت بيشتر و مطلوبتر در اين نواحي و به منظور كنترل و كاهش آسيبهاي اجتماعي با معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم تفاهم نامه همكاري منعقد نمودند.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdci3yap.t1a5q2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما