يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : 33779
مدیرکل مدیریت بحران قم:

رودخانه قمرود همچنان مسدود است/ آمادگی کامل دستگاه‌های امدادی قم

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: به‌منظور مواجهه با بارش باران و سیلاب احتمالی مسیر رودخانه قمرود همچنان مسدود است.
رودخانه قمرود همچنان مسدود است/ آمادگی کامل دستگاه‌های امدادی قم
به گزارش قم نگار، محسن اروجی با اشاره به بارندگی‌های چند روز اخیر در قم گفت: با شدت گرفتن باران و روان شدن سیلاب در حوزه‌های بالادست قمرود، پردیسان و روستای خورآباد بلافاصله مسیرهای رودخانه قمرود، جاده پردیسان در بخش منتهی به جاده قدیم اصفهان و مسیر لنگرود به کهک مسدود شد تا سیلاب از این مسیرها عبور کرده و منجر به بروز خسارت نشود.

وی ادامه داد:‌ با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر ادامه بارش‌ها، مسیر قمرود همچنان مسدود است تا شرایط جوی به حالت عادی بازگردد.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم به تخلیه رودخانه قمرود اشاره کرد و گفت: با شدت گرفتن باران از شامگاه روز گذشته تخلیه رودخانه آغاز شد که بعد از یک ساعت رودخانه به‌طور کامل تخلیه شد.

وی به برگزاری جلسه ستاد بحران صبح امروز با حضور نهادها و ارگان‌های مربوطه در این زمینه اشاره و ادامه داد: کلیه اقدامات اولیه انجام‌شده و همچنین میزان خسارت نیز در مرحله برآورد است.

اروجی همچنین از آمادگی کامل دستگاه‌های امدادی استان خبر داد و افزود: تا زمان ادامه بارش‌ها دستگاه‌های امدادی استان در آماده‌باش کامل قرار دارند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdci3yap.t1apy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما