يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : 26759

ختتامیه جشنواره ملی دختران آفتاب در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل هلال احمر قم با اشاره به اختتامیه جشنواره وبلاگ‌نویسی دختران آفتاب، گفت: ۱۰ شهریور مراسم اختتامیه جشنواره ملی دختران آفتاب با حضور آیت‌الله سعیدی برگزار و از برگزیدگان جشنواره نیز تجلیل می‌شود.
ختتامیه جشنواره ملی دختران آفتاب در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمد گلفشان  با اشاره به فعالیت‌ کانون‌های دانش‌آموزی، دانشجویان، طلاب، روستاییان و اقشار در جمعیت هلال احمر قم، اظهارکرد: در کانون‌های ذکر شده که برنامه‌های متنوعی دارند، افراد از ۹ سال تا ۲۹ سال می‌‌توانند ثبت‌ نام کنند.

مدیرعامل هلال احمر قم، با اشاره به جشنواره دختران آفتاب، افزود: این دومین جشنواره‌ای است که امسال به همت معاونت جوانان در زمینه برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شود که افراد علاقه‌مند می‌توانند تا هفتم شهریور در این جشنواره وبلاگ نویسی شرکت کنند.

گلفشان با اشاره به آمار شرکت کنندگان جشنواره وبلاگ نویسی، تصریح کرد: تا کنون ۷۲ وبلاگ نویس با ۳۶۰ پست مرتبط در این جشنواره شرکت کرده‌اند که امیدواریم این جشنواره بازتاب خوبی داشته باشد و بتوانیم در فضای مجازی زندگی حضرت معصومه (س) را تبیین کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر با اشاره به سطح سواد شرکت کنندگان در طرح، عنوان کرد: در این طرح افراد برجسته و متخصصی شرکت کرده‌اند که نشان دهنده این مسئله است که می‌شود این جشنواره را در سطح بین المللی برگزار کنیم.

وی با اشاره به اختتامیه این جشنواره، گفت: ۱۰ شهریور مراسم اختتامیه برگزار می‌شود که در این مراسم آیت الله سعیدی نیز شرکت می‌کند که در این مراسم نیز از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

گلفشان با اشاره به تلاش برای مقابله با جنگ نرم، خاطرنشان کرد: حضور در عرصه فعالیت‌های مجازی، مقابله با جنگ نرم دشمن است که امیدواریم با استفاده از ظرفیت‌های خود نتایج مطلوبی را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdci3yar.t1aqw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما