چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : 50149
منبع : خبرگزاری مهر
در آغاز لیگ برتر فوتسال؛

تیم هیئت فوتبال قم به دیدار گیتی پسند اصفهان می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال هیئت فوتبال قم در آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتسال به دیدار تیم گیتی پسند اصفهان می‌رود.
تیم هیئت فوتبال قم به دیدار گیتی پسند اصفهان می‌رود
تیم هیئت فوتبال قم به دیدار گیتی پسند اصفهان می‌رود
به گزارش قم نیوز، هفته اول از فصل جدید لیگ برتر فوتسال ایران امروز آغاز می‌شود و یکی از ۲ نماینده قم در این رقابت‌ها امروز در خانه به دیدار قهرمان فصل گذشته و نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا می‌رود.

تیم هیئت فوتبال قم که‌ همان تیم یاسین پیشروی فصل گذشته است پس از انصراف هولدینگ یاسین از تیمداری در فوتسال، با این نام وارد لیگ برتر فوتسال شده است اما مسئولان هیئت فوتبال استان قم امیدوار هستند در هفته‌های آتی حامی مالی برای این تیم بیابند.

حریف تیم هیئت فوتبال قم در بازی امروز تیم صنایع گیتی پسند اصفهان است و دو تیم از ساعت ۱۷ امروز در سالن شهدای بهزیستی قم برابر هم صف آرایی می‌کنند و بدین ترتیب نماینده قم در شرایطی که تا یکی دو روز قبل درگیر بستن قراردادهای خود بود وارد لیگ می‌شود.

هیئت فوتبال استان قم همچنین با توجه به واقع شدن سالن شهدای بهزیستی در حاشیه شهر اعلام کرده از ساعت ۱۶ اتوبوس‌هایی برای انتقال تماشاگران به محل مسابقه از مقابل ورزشگاه شهید حیدریان در نظر گرفته شده است.

تیم هیئت فوتبال قم قرار است با مربیگری مشترک ابوالفضل ثانی و محمد قاسمی وارد لیگ برتر شود و در اتفاقی نادر ظاهرا این تیم سرمربی ندارد و مسعود عسگری ‌وند و علی‌امیر حسن‌پور سنگربانان این تیم هستند.

محمد کرمانی، محمد برزگر، علی شریفی، مهدی زاهدی، میثم راموز، فرهاد فلامرزی، محمد رمضانی، حامد فراهانی، شهاب بشری و عابد خسروبیگی بازیکنانی هستند که تاکنون با آن‌ها قرارداد بسته شده و قرار است چند بازیکن دیگر به این تیم اضافه شوند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdci3zaw.t1au52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما