پنجشنبه ۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 49934
منبع : خبرگزاری فارس
با برگزاری 2 مسابقه نیمه نهایی صورت گرفت

صعود امیران و مدافعین حرم به فینال جام رمضان فوتسال قم

قم نيوز : قم نیوز: تیم‌های فوتسال امیران اسپرت و شهدای مدافع حرم با پیروزی در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام رمضان فوتسال باشگاه‌های قم به دیدار فینال این بازی‌ها راه یافتند.
صعود امیران و مدافعین حرم به فینال جام رمضان فوتسال قم
به گزارش قم نیوز، با برگزاری دو مسابقه مرحله نیمه نهایی رقابت‌های سال 1396 جام رمضان فوتسال باشگاه‌های قم یادواره شهدای مدافع حرم قم، تیم‌های راه یافته به دیدار فینال این بازی‌ها مشخص شدند تا برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر بروند.

در شب برگزاری دیدارهای مرحله نیمه نهایی فوتسال جام رمضان باشگاه‌های استان قم، تماشاگران بسیار زیادی به سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آمده بودند و سرانجام تیم‌های امیران اسپرت و شهدای مدافع حرم با شکست حریفان خود راهی فینال شدند.

در دو بازی برگزار شده این مرحله، مجموعه 11 گل به ثمر رسید اما برنده یکی از بازی‌ها بعد از تساوی در وقت‌های عادی و در ضربات نفس‌گیر پنالتی مشخص شد تا قمی‌های علاقمند به فوتسال در روزهای بلاتکلیفی دو نماینده لیگ برتری شهر خود، نظاره‌گر دو دیدار جذاب و تماشایی از جام رمضان باشند.

یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی حاضر در این دوره از بازی‌های جام رمضان فوتسال قم، تیم امیران اسپرت است که در مراحل اول و دوم مقدماتی نتایج بسیار خوبی در این بازی‌ها کسب کرد و در نیمه نهایی برابر تیم مدعی مصالح ساختمانی آسیا به برتری رسید تا راهی فینال شود.

مسابقه تماشایی مرحله نیمه نهایی بین تیم‌های امیران اسپرت و مصالح ساختمانی آسیا در وقت‌های عادی با تساوی پرگل سه بر سه همراه بود و برای تعیین تیم برنده، دو تیم به سراغ ضربات پنالتی رفتند که در این جدال حساس تیم امیران اسپرت پیروز و راهی بازی‌ پایانی شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتسال جام رمضان باشگاه‌های قم جام شهدای مدافع حرم، تیم مدعی شهدای مدافع حرم برابر بازار بزرگ شمسه قرار گرفت و در پایان با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست داد تا حریف امیران اسپرت در مسابقه پایانی شود.

با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی کمیته فوتسال هیأت‌‌ فوتبال استان قم، پنجشنبه شب اول تیر ماه و از ساعت 23 تیم‌های بازار بزرگ شمسه و مصالح ساختمانی آسیا برای کسب مقام سوم در دیدار رده‌بندی به میدان می‌روند و راس همین ساعت در روز جمعه دوم تیر ماه تیم‌های امیران اسپرت و شهدای مدافع حرم قم جدال قهرمانی را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdci53a5.t1a3p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما