يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : 26984
امام جمعه قم:

کتابخانه‌ها بخشی برای بیانات مهم مقام معظم رهبری تدوین کنند

قم نيوز : قم نیوز: امام جمعه قم گفت: زمانی که رهبر معظم انقلاب در باره موضوعی خاص مثل فتنه سخنرانی می‌کنند کتابخانه‌های یک قسمتی را درست کنند و درباره آن موضوع مطلب و مقاله‌ای را در اختیار مخاطبین قرار دهند.
کتابخانه‌ها بخشی برای بیانات مهم مقام معظم رهبری تدوین کنند
به قم نیوز، آیت الله سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار دبیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشوردر حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) با اشاره به فرهنگ کتاب خوانی در کشور اظهار کرد: قم دارای دو حرم است که یکی حرم مطهر حضرت معصومه (س) و حرم دیگر خود شهر قم است که بنا به گفته اهل بیت (س) فرمودند شهر قم حرم ما اهل بیت (س) است.

امام جمعه قم افزود: به برکت حرم حضرت معصومه (س) کتابخانه‌های قم باید با همه جا متفاوت باشد و ما هم باید از ظرفیت‌های کتابخانه‌های عمومی کشور ‌‌نهایت استفاده را ببریم.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) بیان کرد: زمانی که رهبر معظم انقلاب در باره موضوعی خاص مثل فتنه سخنرانی می‌کنند کتابخانه‌های ما بایدیک قسمتی را درست کنند و درباره آن موضوع مطلب و مقاله‌ای را در اختیار مخاطبین قرار دهند.

آیت الله سعیدی عنوان کرد: اگر ما این کار را انجام دهیم و موضوعات مهمی را که مقام معظم رهبری بیان می‌کنند را در کتابخانه‌ها به صورت مجزا یک قسمتی برایش تهیه کنیم سبب شوق مردم به کتابخانه‌ها و موضوع کتاب خوانی می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: ما در شهر مقدس قم و در جوار حرم حضرت معصومه (س) می‌توانیم نیازهای کتابخانه‌های قم و حرم حضرت معصومه (س) را برطرف کنیم و آماده همکاری‌های بهتر با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور هستیم.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdci53ar.t1aqv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما