چهارشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : 15904
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

نیت پاک سرلوحه فعالیت‌های اجتماعی قرار گیرد

قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه علمیه قم گفت: کسانی که در عرصه اجتماع خدمت می‌کنند باید نیت خود را برای خدا پاک کنند و برای رضایت پروردگار به اعمال نیکو بپردازند.
نیت پاک سرلوحه فعالیت‌های اجتماعی قرار گیرد
به گزارش قم نیوز، سید محمدعلی علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از روسا و کارکنان دفاتر یگان ویژه ناجا گفت: اجر و پاداش خداوند در روز قیامت قسمت کسانی می‌شود که دارای ایمان کامل و تقوا هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: این 2 صفت در تمام شئونات زندگی بشری دخالت دارد و حتی تفاوتی ندارد فردی دارای مقامات بالا، سرباز، فرمانده یا فردی عادی باشد.
 
استاد حوزه علمیه قم با بیان این‌که 124 هزار پیامبر برای پایه‌ریزی ایمان و تقوا مبعوث شده‌اند، گفت: امامان هیچ گناه و معصیتی ندارد ولی ما بندگان اهل گناه و معصیت هستیم به طوری که برای جلوگیری از معصیت و گناه باید از خدا اطاعت کنیم.
 
وی با اشاره به اهمیت امامزادگان گفت: فرزندان امامان دارای مقام و منزلت هستند و حتی خاندان عصمت و طهارت مانند حضرت معصومه (س) پس از گذشت یک‌هزار سال هنوز مورد عزت است و این احترام را به دلیل اطاعت امر به خدا به دست آورده‌اند.
 
آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به سخنی از امام محمد باقر (ع) گفت: این امام بزرگوار فرمود «خداوند با هیچ فردی قوم و خویشی ندارد و تنها عمل و نیت افراد را معیار قرار می‌دهد» بنابراین هر اندازه نیت انسان پاک‌تر باشد در پیشگاه الهی اجر بیشتری دارد.
 
وی ضمن خطاب قرار دادن حاضران جلسه گفت: شما که در عرصه اجتماع خدمت می‌کنید نیت خود را برای خدا پاک کنید و برای رضایت پروردگار به اعمال نیکو بپردازید.

انتهای پیام/123
https://qomnews.ir/vdci53az.t1awu2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما