جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : 12484
"بازتاب اخبار یک انتصاب در کشور"

آقاي استاندار خوب به حرف رهبري عمل كرديد!

قم نيوز : قم نیوز: اگرچه نقش شخصيتها و گروههاي سياسي مختلف در فشار بر استاندار براي انتصاب وي پوشيده نيست ولي آيا نظر ولي فقيه زمان و سكاندار انقلاب كم اهميت تر از نظر برخي چهره هاي سياسي بوده تا استانداري كه خود نيز در كسوت روحانيت قرار دارد و از نزديكان به رهبر فقيد انقلاب نيز بوده نتوانتد در برابر زياده خواهي عده اي مقاومت نمايد.
آقاي استاندار خوب به حرف رهبري عمل كرديد!
به گزارش قم نیوز و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی عصر امروز، نامه ای از طرف یکی از خوانندگان در مورد استاندار محترم قم به عصر امروز ارسال شده است که ما عین آن را منتشر می نماییم. لازم به ذکر است که در صورت ارسال جواب از سوی استاندار محترم قم آن را نیز جهت اطلاع خوانندگان عزیز منتشر خواهیم نمود.
 
بنا براین گزارش در این نامه آمده است که: "اجازه ندهید سوء استفاده کنندگان و فتنه گران به استانداری نزدیک شوند" اين جمله اي است كه استاندار قم در آغازين روزهاي شروع بكار خود در اين سمت از قول رهبر انقلاب نقل كرد.
 
آقاي صالحي منش در ابتداي كار خود با اشاره به ديداري كه در تهران با مقام معظم رهبري داشت ضمن برشمردن برخي توصيه هاي معظم له بر توجه به عدم استفاده از فتنه گران تأكيد نمود.
 
به گزارش خبرنگار ما اينكه چرا رهبر معظم انقلاب اين توصيه را به استاندار قم داشته اند و چه زمينه ها و حساسيت هايي با عث شده تا اين مطلب را در مورد قم و استانداري مورد توجه قرار دهند نكته اي است كه بايد به آن دقت نمود و در فرصتي ديگر مورد بررسي قرار داد ليكن اين روزها شاهد اقداماتي عجيب از سوي استاندار قم در خصوص برخي انتصابات بوديم.
 
از ابتداي روي كار آمدن دولت يازدهم تلاش گسترده اي براي در اختيار گرفتن مناصب مديريتي توسط اصلاح طلبان و برخي افراد كه در فتنه ۸۸ حاضر بودند در كشور آغاز گرديد و استان قم نيز از اين قاعده مستثني نبود ولي عليرغم تلاشها و فشارهاي وارد شده تا چندي قبل افراد اصلي و مؤثر آن موفق به كسب جايگاه هاي مديريتي در استان قم نشدند.
 
چندي پيش آقای صالحي منش در جلسه اي كه با اصحاب رسانه برگزار كرد خبر از تغييرات گسترده مديريتي و به قولي "تغييرات صددرصدي" مديران استان داده بود. اگرچه تغيير مديران از اختيارات و حق طبيعي مديران ارشد بوده و بايد با توجه به كيفيت كاري مديران انجام گردد ولي اينكه آيا اين تغييرات واقعاً بر اساس عملكرد افراد انجام مي شود يا تصميماتي سياسي است كه از محافل برخي گروه ها و جريانات سياسي خارج باشد قابل تأمل است.
 
در یکی از اين تغييرات استاندار قم يكي از سياسيون فعال در فتنه ۸۸ را به عنوان مديركل يکی از ادارات كل استانداري قم منصوب كرد. جداي از اينكه فرد مذكور هيچگونه تخصص و تجربه اي در زمينه مسؤوليت خود نداشته و از حداقل تحصيلات(فوق ديپلم) نيز برخوردار نمي باشد – در حاليكه مسؤوليت مذكور در حوزه آموزش و پژوهش و مرتبط با دانشگاه و علم مي باشد- نقش او در قضاياي فتنه و حضور مؤثر در فعاليتهاي آن قابل چشم پوشي نيست. 
 
وي از اعضای اصلی حزب منحله مشارکت و از طرفداران و مقلدان سرسخت منتظري بوده و از مريدان آقاي صانعي و داراي تفكرات نهضت آزادي و در اظهاراتي ولايت فقيه را با استبداد مقايسه نموده است.
 
اكنون بايد استاندار محترم قم پاسخ دهد كه بر چه اساسي فردي با اين سوابق را كه تخصص لازم را نيز در حوزه مسؤوليتش ندارد بعنوان مديركل خود انتخاب نموده و برخلاف نظر صريح رهبري انقلاب در خصوص عدم استفاده از فتنه گران در استانداري از وي كه چهره اي شناخته شده در بين سياسيون بوده استفاده نموده است. 
 
اگرچه نقش شخصيتها و گروههاي سياسي مختلف در فشار بر استاندار براي انتصاب وي پوشيده نيست ولي آيا نظر ولي فقيه زمان و سكاندار انقلاب كم اهميت تر از نظر برخي چهره هاي سياسي بوده تا استانداري كه خود نيز در كسوت روحانيت قرار دارد و از نزديكان به رهبر فقيد انقلاب نيز بوده نتوانتد در برابر زياده خواهي عده اي مقاومت نمايد. 
 
صالحي منش بارها بر داشتن حجت شرعي براي انتصاب افراد تأكيد نموده است و جاي سؤال دارد كه بر اساس كدام حجت شرعي از فردي كه هنوز هم حاضر به اعتراف به اشتباه و اعلام برائت از فتنه گران نيست چنين تقدير نموده و پاداش فتنه گريش را مي دهد!
 
آيا چنين شروعي براي تغييرات مديريتي استان حكايت از ورود فتنه گران به عرصه هاي مديريتي در استاني كه بعنوان خاستگاه انقلاب شناخته شده جاي تأمل و نگراني ندارد و خبر از خيزشي براي اجراي برنامه هاي بعدي فتنه گران نيست؟! 
 
و سؤال آخر اينكه آيا دستگاه هاي نظارتي و نهادهايي كه بايد در اينگونه موارد به وظيفه خود عمل كنند از اين جريانات بي خبرند يا در خواب غفلت به سر مي برند؟!

انتهای پیام/ 105
https://qomnews.ir/vdci55az.t1arv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مجتبی
واقعا جاي تاسف است كه استاندار به همين زودي فرمايش مقام رهبري را فراموش كرده و اينگونه به فتنه گران خوش خدمتي كي كند
نظر این دوست عزیز مبنی بر عضویت فرد مذکور در جبهه مشارکت صحیح نبوده ولی نامبرده از اصلاح طلبان فعال استان قم می باشند. سوال اینجاست که مگر می توان افراد به صرف داشتن عقاید سیاسی آن هم در یکی از دو جناح اصلی نظام از خدمت محروم کرد، ثانیا مگر همین مردم به عقیده و فکری به غیر عقیده جناح حاکم اصولگرا در سال 392 رای ندادند و طبیعتا توقع دارند تا مسئولین منتخب مدیران همسو با رای آنها را برای خدمت برگزیزنند. تا کی بازی با الفاظ می کنید دوست عزیز؟ آیا خرابی ها و فسادها و اختلاس های دوستان شما و مدیران منصوب تفکر شما در طول 8 سال گذشته کفایت نمی کند؟ نکنه نگران رو شدن بیشتر دستتان هستید؟
دوست عزیز(16-11-93)
کل رای آقای روحانی کمی بیش از 50 درصد بود، و تعداد قابل توجهی از رای دهندگان به ایشان نه به جهت گیری سیاسی بلکه به دلیل روحانی و ولایی بودن ایشان به وی رای داده اند.
گرایش سیاسی در تصمیمات یک مدیر نقش اساسی دارد کهبعید می دانم منکرش شوید، علاه بر آن، مدیر مذکورحداقل صلاحیت علمی لازم برای تصدی آن پست را ندارد.
متاسفانه حرف هاس شما عوام فریبانه است، به خوبی مشخص است که ریشه بسیاری از فسادهای ادعایی شما در زمان دولت های اصلاحات و سازندگی پایه ریزی شده بودند مانند بابک زنجانی و رحیمی
رضا
با سلام
از اینکه به مسائل قم با دقت نگاه میکنید سپاسگزاریم.واقعا برای دولت تدبیر و امید متاسفیم که فتنه گران در آن جایی دارند.به جز ایشان که ذکر نمودید رئیس سایق سازمان صنعت ، معدن و تجارت قم هم که سابقه و عملکردش بر همگان عیان است با دستور استاندار به معاونت ایشان گمارده شده اند.جناب استاندار این انتصاب ها خیانت به مردم و ولایت است
از اهالی نیروگاه
برادران عزیز شما یا واقعا ساده هستید یا مغرض شما که اینچنین این مسول انقلابی و بسیجی زمان جنگ را زیر سوال می برید آیا با سوابق انقلابی و مدیریت ایشان آشنایی دارید ایشان در تمامی انتخابات در صحنه بوده و این دوره نیز ستادی مردمی با کمک هم فکرانش زده بود که چه شور حالی را در قم ایجاد کرده بود وبه جرات می گویم ایشان در خط رهبری وانقلاب هستند چرا که به فرمایش رهبری گوش داده و حماسه سیاسی ایجاد کرده اند نه مثل بعضی ها که متاسفانه در هیچ صحنه ای تا بحال نبو ده اند و در دولت آقای روحانی مسولیت نیز گرفته اند
محمد رضا
با سلام و احترام مطلب فوق از چند دروغ آشکار و تهمت ناروا وجود دارد 1- ایشان هیچ موقع جزء حزب مشارکت نبوده اند اگرچه عضویت در احزاب قانونی یک کنش مسئولانه و شرافتوندانه است 2 ایشان از شاگرذان درس خارج فقه و اصول مراجع معظم تقلیذ از جمله مرحوم میرزا جواذ تبریزی بوده ضمنا سالها است که دروس سطح 3 حوزه معادل کارشناسی ارشد را تمام نموده اند 4 سالها سابقه تحقیق و پژو هش در مرکز تحقیقات کامپیوتر علوم اسلامی وابسته به رهبری و نیز موسسه نشر آثار امام ره داشته اند 5 از نیروهای با تجربه و کارآمد استانداری بوده و صلاحیت ایشان مورذ تائید دستگاههای ذیربط بوده است 6 و بلاخره برخلاف تعدادی از مدیران منصوب نه تنها از اعضای ستاد رقیب آقای روحانی نبوده بلکه مسئول تنها ستاد مردمی و تاثیر گذار رئیس جمهور بود ه انذ
میلاد
جناب قاسمی از مسئولین دلسوز و زحمتکش بوده و بنده از نزدیک ایشان را میشناسم. بله درست است شاید جزء اصلاح طلبان باشند اما اگر با تفکر شما باشد و اصلاح طلبان فتنه هستند پس ما هم فتنه ایم آقا بیا ما را هم دستگیر کن ببر