پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 44344
کارگردان سریال حضرت موسی(ع):

نگاه توحیدی و قرآنی بر ساخت نسخه ایرانی حضرت موسی(ع) غلبه دارد

قم نيوز : قم نیوز: کارگردان مجموعه تلویزیونی حضرت موسی(ع) در دیدار با آیت الله مکارم شیرازی بر غلبه نگاه توحیدی در نسخه ایرانی حضرت موسی(ع) و حرکت در چهارچوب مفاهیم قرآنی خبر داد.
جمال شورجه.
جمال شورجه.
به گزارش قم نیوز، جمال شورجه که صبح امروز در دیدار با آیت الله العظمی مکارم شیرازی سخن می گفت، با تسلیت شهادت امام حسن عسگری و تبریک آغاز امامت امام زمان(عج) اظهار داشت: مرحوم فرج الله سلحشور با اشک چشم و زحمات شبانه، فیلم نامه سریال حضرت موسی را نوشتند و زحمات بسیار برای آن کشیدند.

کارگردان سریال حضرت موسی(ع) افزود: تکمیل میراث آن مرحوم به بنده محول شد و بیش از 20 نفر از افراد مختلف از نزدیک درگیر فیلم نامه این سریال بوده اند

وی خاطرنشان کرد: بازنویسی این سریال به دست آقای منصور براهیمی در حال انجام است و برای سرعت بخشیدن به ریتم کار، مقداری کوتاه شد و البته تلاش ما بر این است که کاملا براساس آیات قرآن باشد.

شورجه تصریح کرد: این پروژه آماده به تولید است و بخشی از پیش تولید نیز آغاز شده است. در این مرحله نیازمند رهنمودها و راهنمایی‌های مراجع عظام تقلید و علمای حوزه و سایر متخصصان این حوزه هستیم و به همین دلیل خدمت شما رسیدیم.

کارگردان سریال حضرت موسی(ع) با اشاره به مراحل پیش تولید سریال اظهار داشت: در این مرحله، تمام سریال در حال برنامه ریزی و طراحی جزئیات روی کاغذ است و حتی بخش های مهمی از آن مانند عبور حضرت موسی(ع) و بنی اسرائیل از دریا به صورت انیمیشن ابتدا ساخته می شود تا مراحل تولید به طور کامل قابلیت اعمال مدیریت لازم را داشته باشند و با حداقل تغییرات مشخص شوند.

وی به کارهای انجام شده درباره این پیامبر الهی در خارج از ایران اشاره کرد و گفت: درباره این پیامبر عظیم الشأن کارهای مختلفی ساخته شده است که نگاه توحیدی در آنها دیده نمی شود و حتی اخیرا در برزیل سریالی طولانی و البته با اغلاط فاحش ساخته شده است.

شورجه خاطرنشان کرد: این سریل را به روح مرحوم سلحشور تقدیم می کنیم که زحمات اصلی این سریال را کشیدند و نیازمند دعای خیر حضرتعالی برای ادامه موفق این کار هستیم.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdci5pa5.t1a552bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما