چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب : 28324
استاندار قم:

فعالیت ستاد تسهیلات زائران نوروزی در قم تقویت شود

قم نيوز : قم نیوز:استاندار قم گفت: سال گذشته ستاد تسهیلات زائرین و کمیته‌های فعال در این ستاد عملکرد خوبی داشتند که این امر سبب رضایت‌مندی مسافران و زائرین استان قم شد لذا باید فعالیت‌های ستاد تقویت شود.
فعالیت ستاد تسهیلات زائران نوروزی در قم تقویت شود
به گزارش قم نیوز ، حجت الاسلام محمدصادق صالحی‌منش پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه ستاد تسهیلات زائرین نوروزی استان قم که در سالن امام رضا (ع) برگزار شد با اشاره به استقرار کیوسک در هسته مرکزی شهر اظهار کرد: با توجه به برگزاری جلسات مشترک میان استانداری و شهرداری هیچ دستگاه و نهادی اجازه نصب کیوسک در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و هسته مرکزی شهر ندارد.
 
وی افزود: در ایام نوروز هلال‌احمر با نصب چتر می‌تواند در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران به مسافران و زائران کریمه اهل بیت (س) خدمت‌رسانی داشته باشد.
 
استاندار قم با اشاره به چهره زیبای هسته مرکزی شهر گفت: احداث کیوسک در ایام نوروز در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و هسته مرکزی شهر سبب زشتی شهر می‌شود و از سوی دیگر احداث کیوسک مشکلاتی را برای شهرداری پس از اتمام ایام نوروز به وجود می‌آورد.
 
حجت الاسلام صالحی‌منش تصریح کرد: سال گذشته ستاد تسهیلات زائرین و کمیته‌های فعال در این ستاد عملکرد خوبی داشته‌اند و این امر سبب رضایت‌مندی مسافران و زائرین استان قم شد.
 
وی با اشاره به عملکرد مثبت آموزش و پرورش در زمینه اسکان مسافران نوروزی گفت: در سال گذشته اداره کل آموزش و پرورش در زمینه اسکان مسافران و فعالیت‌های فرهنگی عملکرد مثبتی داشت.
 
استاندار قم خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در ایام نوروز باید فعالیت‌های خود را گسترش دهد تا شاهد سرقت‌های جزئی در ایام نوروز نباشیم که متاسفانه در سال گذشته برخی از مسافران و زائرین با این مشکل مواجه شده بودند.
 
حجت الاسلام صالحی‌منش با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت مثبتی را در ایام نوروز دارد گفت: بسیاری از در راه‌ماندگان به وسیله کمک‌های این نهاد دولتی می‌توانند به شهر خود بازگردند.
 
وی بیان کرد: باید از ظرفیت‌های مساجد و حسینه‌های استان قم در ایام نوروز به خوبی استفاده کرد و درب مساجد و تکایا باید در ایام نوروز باز باشد تا مسافران از سرویس‌های بهداشتی و آب آشامیدنی استفاده کنند.
 
استاندار قم با اشاره به فعالیت گسترده ستاد تسهیلات زائرین در ایام نوروز گفت: امیدواریم در آغاز سال 94 نیز شاهد فعالیت مناسب این ستاد باشیم تا مسافران و زائرینی که به شهر کریمه اهل بیت (ع) وارد می‌شوند با رضایت به شهر خود باز گردند.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdci5par.t1avr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما