شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۸
کد مطلب : 29684
"بازیکن جوان باید خودش را به کادر فنی تحمیل کند"

تارتار: بازیکنان تازه وارد صبا در نیم فصل، انتظارت را برآورده نکرده‌اند

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه بازیکن جوان باید خودش را به کادر فنی تحمیل کند گفت: بازیکنان تازه وارد صبا در نیم فصل، انتظارت را برآورده نکرده‌اند.
تارتار: بازیکنان تازه وارد صبا در نیم فصل، انتظارت را برآورده نکرده‌اند
به گزارش قم نیوز، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و سپاهان اصفهان در لیگ بر‌تر فوتبال اظهار داشت: طبیعتا بازی با سپاهان بازی دشواری است زیرا این تیم در چند سال اخیر همواره مدعی قهرمانی بوده و کادر فنی خوبی در اختیار دارد و از بازیکنان باکیفیتی برخوردار است اما این بازی برای سپاهان هم بازی آسانی نیست زیرا ما هم صبا هستیم و همیشه در نیمه بالای جدول قرار داشته‌ایم.

وی افزود: امیدوارم یک بازی خوب و تاکتیکی از سوی هر دو تیم شاهد باشیم و به هر ۳ امتیاز بازی دست پیدا کنیم واگر با اطمینان در مورد پیروزی صحبت می‌کنیم به خاطر وجود بازیکنان با کیفیت ماست. با این حال کار ما سخت است زیرا حریفان سپاهان در کورس قهرمانی پیروز شده‌اند و سپاهان هم انگیزه برد دارد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: ما در مکانی از جدول هستیم که در آن استرس نیست و به همین دلیل راحت بازی می‌کنیم و در مسابقه فردا با سپاهان نیز محروم نداریم و تنها مصدوم ما قاسم اکبری هست که هفته‌ها است که با مشکل مصدومیت مواجه است.

تارتار درباره وضعیت پیروز قربانی عنوان کرد: قربانی به دلیل مشکلات درون خانوادگی وی با صبا در بازی فردا به میدان نمی‌رود و درباره وضعیت حضور وی در تمرین و مسابقات بهتر است از مدیرعامل باشگاه سوال کنید.

وی درباره مشکلات مالی اخیر صبا و تاثیر آن بر وضعیت روانی بازیکنان صبا عنوان کرد: این گونه مشکلات برای همه تیم‌ها هست و ما با تاخیر در پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان مواجه بوده‌ایم البته مدیریت باشگاه حتی پس از پایان تعطیلات هم زحمات زیادی برای حل این مشکل کشید و استاندار قم هم در این مورد تلاش کرد اما انصافا باید به بازیکنان صبا توجه بیشتری شود زیرا بازیکنان ما همیشه نیمه بالای جدول بوده‌اند و شایستگی‌های زیادی دارند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: چنین مسائلی ممکن است در هر باشگاهی پیش بیاید و در حال حاضر هم باشگاه تمام تلاش خود را می‌کند که مشکلات رفع شود و تا پایان فروردین هم بخشی از مبالغ قرارداد بازیکنان پرداخت می‌شود.

تارتار در مورد عملکرد ضعیف بازیکنانی چون محمد حیدری و چاخواشویلی از زمان پیوستن آن‌ها به صبا در نیم فصل تصریح کرد: عملکرد ضعیف یک بازیکن ممکن است به مسائل مختلفی از جمله مشکلات شخصی وی برگردد و ما بازیکنانی را که جذب کردیم بر اساس بضاعت باشگاه و با توجه به عملکرد آن‌ها بود. محمد حیدری تاکنون خوب کار نکرده و چاخواشویلی هم با وجود اینکه در تمرین ما تست داد و شرایط سنی خوبی داشت نتوانست نیازهای ما را پاسخ دهد.

وی درباره نگاه فنی به بازیکنان جوان و بومی صبا از جمله سجاد کرمان، میلاد آبادی و محسن کرمی گفت: شرایط ما طوری نیست که بتوانیم به نفرات جوان‌تر در لیگ فرصت بازی بدهیم البته کما از نفرات جوانی چون فرشید باقری استفاده می‌کنیم اما بقیه هم باید خودشان را نشان دهند.

سرمربی صبا خاطرنشان کرد: در هر تیمی بودم یکی ۲ بازیکن جوان را به فوتبال ایران معرفی کردم و خود من در ۱۸ سالگی در لیگ آزادگان بازی می‌کردم و مطمئنا اگر جوانی خودش را نشان دهد و خودش را به من و کادر فنی تحمیل کند در صبا از او استفاده می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdci5qar.t1a3v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما