جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : 25624

حماسه روز قدس لبیک به ندای رهبری است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران همیشه به رهنمودهای رهبری عمل کرده‌اند و امروزه نیز حماسه روز قدس لبیک به ندای رهبری است.
حماسه روز قدس لبیک به ندای رهبری است
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی  حضور مردم در روز قدس امسال را نسبت به سال‌های گذشته پرشور دانست و اظهار کرد: این حضور پرشور مردم نشان‌دهنده این است که ملت ایران در مقابل تهدیدها و جنایت‌های استکبار ایستاده‌اند و از آرمان‌های خود هرگز کوتاه نخواهند آمد.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در ارتباط با حمایت از روز قدس بیان کرد: مردم ایران همیشه به رهنمودهای رهبری عمل کرده‌اند و امروز نیز حماسه روز قدس لبیک به ندای رهبری است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حضور وصف‌ناپذیر مسلمانان در روز قدس و راهپیمایی علیه نظام‌های استکباری نشان‌دهنده اتحاد مسلمانان در دفاع از حق و مقابله با ظالم است.

وی با اشاره به حضور همه اقشار مردم در راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: هر فردی که فطرت عدالت‌طلبی او خاموش نشده باشد در این راهپیمایی‌ شرکت کرده است.

امیرآبادی افزود: اگر مقام معظم رهبری اجازه دهند ملت ایران در میدان جنگ سخت در برابر دشمنان اسلام ایستادگی خواهند کرد و در مقابله با آن‌ها به پیروزی خواهند رسید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdci5qar.t1awr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما