قم نيوز : قم نیوز: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
پاسخ کوبنده ملت به یاوه‌گویی‌ها رسوایی را نصیب دشمنان نظام اسلامی می‌کند/دعوت از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن
به گزارش قم نیوز، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: دهه فجر انقلاب اسلامی یاد‌آور روزهای به یاد ماندنی از رشادت‌های مردم مسلمان ایران است. انقلابی که با مجاهدت و شهامت مردم مؤمن، علمای مجاهد و روحانیت انقلابی به ثمر نشست و امروز عزت، اقتدار و عظمت کشور ثمره خون شهدای عزیز ایران اسلامی است.

انقلابی که براساس محاسبات عادی و مادی محال اندیشیده می‌شد بر مبنای دین، و ایمان مردم، به دست مردم، با رهبری یک مرجع تقلید و روحانی شاخص به پیروزی رسید تا همه بدانند اسلام سیاسی و اسلام انقلابی راه عبور از تمام بحران‌هاست. امام خمینی پرچمدار نهضت اسلامی، دین را به صحنه آورد و صبر و بصیرت مردم را بر انگیخت تا مردمی‌ترین انقلاب را در جهان به پیروزی برساند و این آغاز نقطه تقابل کفر جهانی با امت اسلامی و تزلزل کاخ ستم استکبار شد.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: اکنون در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم مؤمن ما قدردان نعمت عظیم حاکمیت اسلام و رهبری انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای«مدظله العالی» هستند و با پشتیبانی از ولایت فقیه و تقویت نیروی ایمان و باور مذهبی خود مانع بزرگی را در برابر خط انحراف و نفوذ فراهم می‌کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه با تاکید بر اینکه دشمن در تلاش است تا حمایت گسترده مردمی از نظام اسلامی و ولایت فقیه را خدشه‌دار کند آمده است: تهاجم گسترده فرهنگی و تحریم‌های ظالمانه با هدف ایجاد یأس و بدبینی در مردم طراحی شده است تا مردم را دچار خستگی و کوتاه آمدن بکند. اما زهی خیال باطل، ملتی که شهادت، شهامت و ولایت دارد، اسارت ندارد.

فریاد جاهلانه استکبار جهانی علیه ملت رشید ایران و عصبانیت آن‌ها از پیشرفت‌های علمی در زمینه‌ی موشکی، فضایی و هسته‌ای نشان از ضعف و ناتوانی آمریکا دارد. گزینه‌های روی میز آمریکا در برابر سد‌ محکم اقتدار مردمی ایران نابود شدنی و توخالی است و شعاع انوار انقلاب اسلامی امروز در یمن، عراق، بحرین و سوریه نور افشانی می‌کند.

در ادامه این اطلاعیه با اشاره به اینکه اظهارات تهدید آمیز مقامات آمریکایی و همچنین سخنان سخیفانه ترامپ بار دیگر دست چدنی آمریکا، این دشمن جنایتکار بشریت را نشان داد خاطرنشان شده است: پاسخ قاطع و کوبنده مردم و مسوولین به این یاوه‌گویی‌ها و اقدامات عملی در مواجهه با دشمنی‌های استکبار بار دیگر رسوایی و شکست را نصیب دشمنان نظام اسلامی خواهد کرد.

در پایان این اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن دعوت از مردم و مسوولان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اذعان کرده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(قدس‌سره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد حضور گسترده مردم در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن لبیک به ادامه راه عزت و اقتدار نظام اسلامی است. کارآمدی، پویایی و دستاورد‌های عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه‌های اقتصادی، علمی و آموزشی، بهداشت و درمان و همچنین تلاش جهت تحقق عدالت اجتماعی و مبارزه با فقر و فساد در کنار دستیابی به استقلال سیاسی و فرهنگی، شمه‌ای از برکات نظام اسلامی است و مردم حامی و پاسدار این دستاوردهای ارزشمند هستند.

مسوولان نیز باید قدردان این حمایت مردمی باشند و تمام تلاش و همت خود را صرف خدمت به اسلام، انقلاب و مردم کنند. توجه به مشکلات کشور و حل مسئله رکود و بیکاری باید در اولویت کاری دستگاه اجرایی قرار گیرد. مدیریت جهادی در مقاوم سازی اقتصاد در کنار توجه به اهداف بلند نظام اسلامی یعنی عدالت، معنویت و ظلم ستیزی مسیر تحقق شعار‌های انقلاب را هموار می‌کند و حافظ قدرت ملی و وحدت کلمه ملت خواهد بود.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdci5ra5.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما