دوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۲۳
کد مطلب : 33274
منبع : روابط عمومی شهرداری قم
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خبر داد

پیش‌بینی ترافیکی در قم برای ارائه خدمات به عزاداران حسینی

قم نيوز : قم نگار: سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از آمادگی کامل این سازمان برای انجام اقدامات لازم در راستای کنترل ترافیک خبر داد.
پیش‌بینی ترافیکی در قم برای ارائه خدمات به عزاداران حسینی
به گزارش قم نگار، حسین شعبان‌زاده ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) با اشاره به اینکه کنترل ترافیک یکی از ضروری‌ترین اقدامات در این ایام است گفت: به دلیل ازدحام جمعیت، حضور دسته‌های عزاداری در خیابان‌ها و فعالیت ایستگاه‌های صلواتی وظیفه ما در این ایام سنگین‌تر از قبل خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی تجهیزات و نیروی انسانی این سازمان در این ایام عنوان کرد: با برگزاری نشست‌های لازم با پلیس راهور استان، محدودیت‌هایی در برخی از معابر شهر اعمال شده و به اطلاع عموم می‌رسد.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: این سازمان تمام تلاش خود را می‌کند تا در این ایام به کنترل ترافیک کمک کرده و اقداماتی را در نظر بگیرد.

شعبان‌زاده با اشاره به نقش مرکز مدیریت هوشمند ترافیک در نظارت معابر شهر خاطرنشان کرد: با استفاده از دوربین‌های نظارت تصویری و همچنین سامانه‌های هوشمند مورد استفاده، کنترل ترافیک با دقت بیشتری توسط این مرکز صورت می‌پذیرد.

وی همچنین با اشاره به همکاری بین دستگاه‌های مسئول در این زمینه تصریح کرد: با تعامل صورت گرفته بین سازمان‌های انتظامی و امدادی و حضور عوامل آن‌ها در سالن مانیتورینگ مرکز مدیریت هوشمند امیدواریم بتوان نقشی موثر در کنترل ترافیک معابر سطح شهر داشته باشیم.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم هسته مرکزی شهر را اولویت اصلی دانست و عنوان کرد: هسته مرکزی و معابر منتهی حرم مطهر حضرت معصومه (س) یکی از مکان‌های حساس و پر ازدحام شهر است که مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

انتهای پیام / ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdci5rap.t1apy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما