سه شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : 31294
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی قم خبر داد

گلریزان ۳ میلیارد ریالی مردم قم برای کمک به مددجویان بهزیستی

قم نيوز : قم نیوز: عاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان قم گفت: مردم قم در جشن گلریزان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نقدی برای برطرف کردن مشکلات مددجویان بهزیستی کمک کردند.
گلریزان ۳ میلیارد ریالی مردم قم برای کمک به مددجویان بهزیستی
به گزارش قم نیوز، سعید زرین اقبال امروز با بیان اینکه نیازهای معلولان و مددکاران بهزیستی با حمایت‌های مردمی برطرف می‌شود بیان کرد: این حمایت‌ها از سوی مردم نوع دوست در ماه مبارک رمضان به اوج خود می‌رسد که در این راستا جشن گلریزان برای حمایت از این قشر جامعه برگزار می‌شود.

وی جشن گلریزان را یکی از آداب و رسوم بسیار پسندیده بین ایرانیان عنوان کرد و گفت: گلریزان برای رفع مشکلات مردم جامعه از دیر باز بین ایرانیان رواج داشته است که از این سنت حسنه می‌توان به عنوان فرهنگ عطوفت، مهربانی و نوع دوستی یاد کرد.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قم با اشاره به برگزاری جشن گلریزان بهزیستی گفت: جشن گلریزان بهزیستی با حضور جمعی از مسئولان استانی، نیکوکاران و چهره‌های سرشناس فرهنگی و ورزشی در صدا و سیما برگزار شد.

وی هدف از اجرای این جشن را یاری رساندن به مددجویان بهزیستی و برطرف کردن مشکلاتی که این قشر از جامعه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند عنوان کرد و گفت: در این جشن هزینه تامین مسکن برای ۱۱۴ خانواده چند معلولی جمع آوری شد.

زرین اقبال با اشاره به حمایت‌های مالی خیران و نیکوکاران در جشن گلریزان بهزیستی گفت: بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در جشن گلریزان برای مددجویان بهزیستی جمع شد که این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دیگر نیز از سوی خیران و نیکوکاران وعده داده شده است تصریح کرد: این مبلغ نیز به زودی به حساب بهزیستی واریز خواهد شد.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان قم ادامه داد: یک واحد آپارتمان ۵۰ متری اداری و چهار قطعه زمین به متراژ هزار متر به همراه ۵۰۰ تن مصالح ساختمانی و تعهد ساخت مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست، توسط خیرین علاوه بر پول نقد در جشن گلریزان به بهزیستی اهدا شد.

وی با اشاره به ایجاد برخی تعهدات برای مددجویان بهزیستی در جشن گلریزان گفت: این تعهدات غیر نقدی شامل ایجاد اشتغال برای ۱۰۰ نفر از مددجویان بهزیستی در شرکت‌های خدماتی و ثبت‌نام ۲۰ نفر از مددجویان در دبیرستان غیر انتفاعی به صورت رایگان در دستور کار قرار گرفت.

زرین اقبال همچنین دیگر هدایای جمع آوری شده در جشن گلریزان را چهار تن برنج اعلا دانست و تصریح کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم نیز توسط خیران تاپایان ماه مبارک رمضان در اختیار مددجویان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdci5rap.t1az32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما