يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : 30024
رئیس ستاد اعتکاف قم:

۱۵ هزار نفر از مردم قم در مراسم اعتکاف شرکت کردند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس ستاد اعتکاف قم گفت: ۲۰ مسجد در شهر مقدس قم شاهد حضور معتکفان است که از این تعداد ۱۱ مسجد برای خواهران و ۹ مسجد نیز سهم برادران است ودر مجموع ۱۵ هزار نفر از مردم قم در مراسم اعتکاف شرکت کردند.
۱۵ هزار نفر از مردم قم در مراسم اعتکاف شرکت کردند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام علیرضا تکیه‌ای با اشاره به فرارسیدن ایام اعتکاف و اهمیت این فریضه الهی اظهارداشت: ‌اعتکاف یکی از بهترین بسترهای بندگی است که در سایه عبادات اسلامی انجام می‌شود که در آن عبادت‌های جامعی نظیر روزه، نماز و مناجات و معرفت افزایی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: نظام اسلامی دارای رویش‌های مختلفی است که رویش معنوی آن در چند جبهه قابل مشاهده است، مراسم اعتکاف یکی از این رویش‌های باارزش است.

رئیس ستاد اعتکاف قم با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در سراسر کشور خاطرنشان کرد: مراسم اعتکاف امروز به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار می‌شود و ۵ هزار مسجد در کشور نیز شاهد حضور معتکفان ماه رجب است.

تکیه‌ای اظهار داشت: ۲۰ مسجد در شهر مقدس قم شاهد حضور معتکفان است که از این تعداد ۱۱ مسجد برای خواهران و ۹ مسجد نیز سهم برادران است ودر مجموع ۱۵ هزار نفر از مردم قم در مراسم اعتکاف شرکت کردند.

وی با اشاره به استقبال پرشور جوانان از مراسم اعتکاف امسال بیان کرد: جوانان استقبال بسیار خوبی از مراسم اعتکاف امسال کردند که براین اساس اعتکاف ویژه دانشجویی برای خواهران و برادران تشکیل دادیم.

رئیس ستاد اعتکاف با اشاره به حضور معتکفان خارجی در مراسم اعتکاف عنوان کرد: یک مسجد با هماهنگی جامعه المصطفی برای طلاب و فضلای خارج از کشور تهیه دیده‌ایم و معتکفان طلبه بیش از ۱۰۰ کشور جهان به عنوان نماینده آن کشور معتکف شده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdci5uap.t1aur2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما