شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : 42814
منبع : پایگاه خبری پلیس

ضرورت تعامل و همفکري با دانشگاه ها براي تحقق امنيت پايدار

قم نيوز : قم نیوز: رئيس پليس امنيت عمومي استان بر ضرورت تعامل و همفکري با دانشگاه ها براي تحقق امنيت پايدار تاکيد کرد.
ضرورت تعامل و همفکري با دانشگاه ها براي تحقق امنيت پايدار
به گزارش قم نیوز، سرهنگ "جواد قنبري" در ديدار با رئيس دانشگاه صنعتي قم با اشاره سخنان مقام معظم رهبري(مدظله العالي) پيرامون قرارگاه فرهنگي، اظهار داشت: دانشگاه ها بايد قرارگاه جنگ نرم بوده و اساتيد فرماندهان جنگ نرم باشند تا با نگاه به افقي مشخص و با دورانديشي به آموزش همچنان به کار فرهنگي اهتمام داشته چرا که انقلاب ما يک انقلاب اجتماعي يا اقتصادي نيست و براي توسعه آن به وجود ساختارهايي با بخش‌هاي فرهنگي مشخص بويژه در دانشگاه‌ها که يک محيط فرهنگي هستند نياز است.

رئيس پليس امنيت عمومي استان گفت: انقلاب فرهنگي درست هنگامي شکل گرفت که مدت‌ها بود نيروهاي انقلاب در درون دانشگاه تلاش مي‌کردند تا دانشگاه را به ريل و مسير آرمان‌هاي انقلاب ببرند.

وي افزود: ما بايد توجه داشته باشيم که ايرانيان نبوغ بالايي دارند و اساتيد ما بويژه در دو دهه‌ گذشته، اعتماد به نفس بالايي پيدا کرده‌اند که نتيجه‌ آن ورود به برخي عرصه‌‌ها در دنيا‌ مثل علوم هسته‌‌اي، سلول‌هاي بنيادي، شبيه‌سازي، ليزر و اپتيک بوده است .

سرهنگ قنبري با تاکيد بر لزوم و اهميت همکاري پليس و دانشگاه گفت : با توجه به رشد روزافزون علم ،فناوري و پيچيدگي زندگي اجتماعي، بهره گيري از علوم و فنون جديد و روزآمدي امري اجتناب ناپذير است و تحقق ايجاد امنيت پايدار در جامعه جز با تعامل پليس و دانشگاه محقق نخواهد شد.

گفتني است، اين جلسه با هماهنگي دفتر تحقيق و توسعه پليس امنيت عمومي استان قم به منظور افزايش سطح تعاملات با مراکز علمي و دانشگاهي برگزار شد.


انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdci5va5.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما