يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 20854

آجیل‌های با طعم تریاک در قم کشف شد

قم نيوز : قم نيوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از کشف بسته‌های تریاک جاسازی شده داخل آجیل در قم خبر داد.
آجیل‌های با طعم تریاک در قم کشف شد
به گزارش قم نيوز، سرهنگ منوچهر طالبی گفت: روز گذشته در پی تماس یکی از مسئولان حراست پست مرکزی استان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه شخصی قصد انتقال بیش از ۹ کیلوگرم آجیل به کشور انگلستان داشته که درون برخی از پسته‌ها، بسته‌های مشکوک به تریاک جاسازی شده است.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم، بلافاصله ماموران کلانتری ۲۵ به محل مورد نظر اعزام و پس از صحت موضوع متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از محموله یک کیلو و ۷۶۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل بعضی از پسته و فندوق‌ها جاسازی شده بود کشف شد که در ‌‌نهایت متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان شد.

کشف محموله قاچاق چهار میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریالی در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از کشف یک محموله قاچاق ۴ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریالی در استان خبر داد.

سرهنگ مهدی قدمی در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی در یکی از محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون کشنده حامل مخزن گاز مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در تحقیقات پلیس، مشخص شد راننده دارای هیچ گونه اسناد و مدارک گمرکی نبوده و اظهار داشته مخزن گاز خالی بوده و برای تست و تعمیر آن از یکی از شهرهای جنوبی به مقصد تهران در حال حرکت بوده است.

قدمی در ادامه گفت: با توجه به اظهارات راننده مبنی بر خالی بودن مخزن و ظن ماموران مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط کامیون کشنده، خودرو را به باسکول انتقال داده که مشخص شد بیش از دو تن، سنگینی غیر متعارف دارد.

رئیس پلیس آگاهی قم بیان داشت: پس از بازرسی مخزن گاز، ۱۴ هزار پاکت سیگار به مارک مارلبرو، ۱۷۰۰ جفت کفش، ۱۱ هزار عدد لوازم آرایشی، ۱۹۰۰ بسته داروهای انرژی زا، ۱۲۰ دستگاه تجهیزات الکترونیکی و مخابراتی که به طرز ماهرانه‌ای در مخزن گاز جاسازی شده بود کشف شد.

گفتنی است، ارزش ریالی این محموله چهار میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال برآورد شده است که در این رابطه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال و ‌متهم با قرار قانونی مناسب، روانه زندان شد.

توقیف خودرو کیا با سرعت ۲۴۰ کیلومتر در ساعت در قم


ماموران پلیس راه قم یک دستگاه سواری کیا را که با سرعت غیر مجاز ۲۴۰ کیلومتر در ساعت در حرکت بود را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم در این رابطه افزود: یک دستگاه سواری کیا که با سرعت ۲۴۰ کیلومتر در اتوبان قم - کاشان در حال حرکت بود، توسط ماموران گشت پلیس راه استان متوقف شد.

به گفته اردشیر جمشیدی راد ضمن جریمه و ثبت نمره منفی برای راننده متخلف، خودرو نیز روانه پارکینگ شد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز سال جدید و سفرهای نوروزی، خاطر نشان کرد: با رانندگانی که از سرعت مجاز تخطی کنند ضمن جریمه و ثبت نمره منفی، خودروی آن‌ها تا پایان ایام نوروز روانه پارکینگ می‌شود.

انتهاي پيام/126
https://qomnews.ir/vdci5var.t1auw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما