يکشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : 29594
معاون اورژانس قم:

حادثه رانندگی در محور دستجرد قم یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت

قم نيوز : قم نیوز: معاون اورژانس قم با بیان اینکه در روز گذشته بر اثر واژگونی یک خودرو پیکان وانت یک نفر جان خود را از دست داده است، گفت: این حادثه در محور دستجرد قم اتفاق افتاد و یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت.
حادثه رانندگی در محور دستجرد قم یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت
به گزارش قم نیوز، مهدی فراهانی با اشاره به اینکه طرح نوروزی اورژانس قم از روز ۲۷ اسفندماه سال گذشته آغاز تا روز ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد، اظهار داشت: از ابتدای برپایی ۶ ایستگاه سلامت جاده‌ای اورژانس تا کنون یک هزار و ۵۳۶ نفر به این ایستگاه‌ها مراجعه و خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اشاره به آمار تصادفات رخ داده از ابتدای آغاز طرح نوروزی اورژانس در قم افزود: تاکنون ۱۰۴ تصادف در استان قم رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: در تصادفات رخ داده قم ۲۹۶ نفر دچار جراحت شدند که ۲۱۸ نفر توسط اورژانس قم به بیمارستان‌ها منتقل و مابقی به صورت سرپایی درمان شدند.

فراهانی با بیان اینکه در این تصادفات متاسفانه هشت نفر جان خود را از دست دادند، گفت: ۲۸ مورد از تصادفات گزارش شده به مرکز مربوط به متورسیکلت سواران بوده است که به آن‌ها امداد رسانی صورت گرفته است.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با بیان اینکه در ۲۴ گذشته یک هزار و ۱۱۷ تماس با مرکز اورژانس قم برقرار شده است، خاطرنشان کرد: ۱۸۲ ماموریت توسط نیروهای اورژانس قم در ۲۴ ساعت گذشته انجام شده است.

وی با بیان اینکه در روز گذشته ۳۷ تصادف شهری در قم رخ داده است، عنوان کرد: ۱۱ تصادف جاده‌ای و ۱۳۳ ماموریت مربوط به بیماری‌های تنفسی، قلبی و سایر بیماری‌ها نیز توسط اورژانس قم صورت گرفته است.

فراهانی با بیان اینکه در روز گذشته بر اثر واژگونی یک خودرو پیکان وانت یک نفر جان خود را از دست داده است، گفت: این حادثه در محور دستجرد قم اتفاق افتاد و یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdci5war.t1a332bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما