چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب : 21574
کاراته کای قمی تیم ملی:

قهرمانی سوپرلیگ با حمایت مسئولان در دسترس است

قم نيوز : قم نيوز‌:کاراته کای قمی تیم ملی کاراته کشورمان گفت: قهرمانی سوپرلیگ کاراته باشگاه های کشور با حمایت مسئولان ورزش قم در دسترس است.
قهرمانی سوپرلیگ با حمایت مسئولان در دسترس است
به گزارش قم نيوز، امیر مهدی‌زاده در مورد حضورش در مسابقات جام بوسفر ترکیه اظهار کرد: از اوایل فروردین ماه در کمپ تمرینی ترکیه اردو زدیم و سپس وارد مسابقات بین المللی بوسفر استانبول شدیم و در دو بخش کومیته انفرادی و تیمی مسابقه دادیم.

وی گفت: در کومیته انفرادی در دور نخست استراحت داشتم اما در دورهای بعد حریفانی از کشورهای قزاقستان و ترکیه را شکست دادم و در ‌‌نهایت در مسابقه با یک کاراته کای ترکیه‌ای دیگر پس از تساوی ۲ بر ۲ در هانتی، داور رای به برد حریف داد.

ملی پوش کاراته کشورمان افزود: در کومیته تیمی همراه با تیم ملی به مقام نایب قهرمانی رسیدیم که من در مسابقه با روسیه روی تاتامی رفتم و موفق به پیروزی بر حریف روس شدم.

مهدی‌زاده افزود: سطح مسابقاتی بین المللی ترکیه بالا بود اما پیش از این مسابقات در لیگ جهانی کاراته و مسابقات کاراته وان شرکت کرده بودم که سطح آن رقابت‌ها با تورنمنتهایی نظیر استانبول قابل مقایسه نیست.

عضو تیم کاراته آذرخودرو قم در مورد وضعیت تیم باشگاهی خود بیان کرد: سال قبل برای نخستین بار در سوپر لیگ کاراته کشور حضور داشتیم و تنها به دلیل بی‌تجربگی نتوانستیم قهرمان شویم به طوری که اگر یک بازی را مساوی می‌کردیم می‌توانستیم قهرمان سوپرلیگ شویم.

قهرمان کاراته جهان گفت: کسب مقام نایب قهرمانی در سال نخست حضور در سوپر لیگ نتیجه بسیار خوبی است اما در صورتی که حمایت مسئولان در فصل جدید ادامه یافته و افزایش پیدا کند می‌توانیم با تجربیاتی که از فصل گذشته کسب کردیم به مقام قهرمانی برسیم.

وی تصریح کرد: امتیاز بزرگ و برجسته تیم آذرخودرو این است که ۸۰ درصد نفرات این تیم بومی هستند و بدون شک با حمایت همه جانبه از این تیم می‌توانیم در کاراته کشور حرف اول را بزنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdci5war.t1azy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما