شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب : 36794
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات تامین‌کننده عزت و آبروی نظام است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات هفتم اسفند تامین‌کننده عزت و آبروی نظام است.
حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات تامین‌کننده عزت و آبروی نظام است
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام عباس اسکندری ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات استان قم ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن که در سالن جلسات این نهاد برگزار شد، با اشاره به اهمیت مسئله انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر جایگاه والایی در نظام جمهوری اسلامی دارد که باید به حفظ این دستاورد اهتمام داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون انقلاب اسلامی به جایگاهی رسیده که استکبار و دشمنان از جایگاه کنونی آن احساس ترس دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه پیام‌های فراوانی در دهه فجر نهفته است، گفت: باید در زمینه ارائه پیام‌های انقلاب و دهه فجر تلاش شود، اصل موضوع دهه فجر فراموش نشود تا نسل‌های جدید نیز اصل انقلاب را درک کنند.

وی به اهمیت برگزاری مردمی جشن‌های دهه فجر تاکید کرد و افزود: سازمان تبلیغات نیز این امر را در اولویت قرار داده و ائمه جماعات و هیئت‌های مذهبی این موضوع را پیگیری می‌کنند.

اسکندری خاطرنشان کرد: نشستی با حضور اعضای شورای هیئت‌های مذهبی در استان در زمینه هر چه پرشور برگزار شدن راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار شد.

وی عنوان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات هفتم اسفند تامین‌کننده عزت و آبروی نظام است، بنابراین هیئت‌های مذهبی باید مردم را هر چه بیشتر به حضور در صحنه دعوت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اهمیت فضاسازی در سطح شهر گفت: همه دستگاه‌ها باید به این امر اهتمام داشته باشند تا فضایی در خور شان و جایگاه انقلاب ایجاد شود و حضور همه جانبه نیروهای دلسوز انقلاب در این فضا احساس شود و تنها به چند دستگاه که بنر و پلاکارد نصب می‌کنند، نباید اکتفا کرد.

انتهای پیام/۱۳۷
https://qomnews.ir/vdci5yap.t1aq32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما