شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : 37784
منبع : خبرگزاری فارس
سخنگوی کانون کارگران ساختمانی استان قم خبر داد

ثبت‌نام 23 هزار کارگر ساختمانی در کانون کارگری استان قم

قم نيوز : قم نیوز: سخنگوی کانون کارگران ساختمانی استان قم از ثبت‌نام 23 هزار کارگر ساختمانی در این کانون خبر داد.
ثبت‌نام 23 هزار کارگر ساختمانی در کانون کارگری استان قم
به گزارش قم نیوز، عباس شیری با بیان اینکه تاکنون 23 هزار نفر کارگر ساختمانی در کانون کارگری استان قم ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: تا به امروز 21 هزار و 800 نفر از کارگران بیمه شده‌‌اند و تلاش داریم تا پایان اردیبهشت همه کارگران را بیمه تا هیچ کارگر فاقد بیمه وجود نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: مدت اعتبار کارت مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای پنج ساله است، اطلاع‌رسانی‌های لازم از طریق نوشتاری، رادیو و تلویزیون صورت گرفته تا کارگران 6 ماه پیش از پایان تاریخ اعتبار کارت برای تمدید اقدام کنند ولی برخی افراد برای این امر اقدام نکردند، به همین دلیل اکنون ازدحام جمعیت برای تمدید کارت مشاهده می‌شود.

سخنگوی کانون کارگران ساختمانی استان قم با بیان اینکه روزانه 100 تا 200 نفر مراجعه کننده وجود دارد، گفت: تلاش می‌شود با اقداماتی که صورت می‌گیرد، مشکلی در زمینه بیمه‌ کارگران به وجود نیاید.

وی ادامه داد: کارگران باید 6 ماه پیش برای تمدید کارت اقدام می‌کردند تا مشکل یا فاصله‌ای در زمینه بیمه آنها به وجود نیاید.

شیری یادآور شد: رایزنی با اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان صورت گرفته تا این مشکل برطرف شود، با بیمه نیز باید مذاکراتی صورت گیرد تا در زمینه بیمه این افراد مشکلی به وجود نیاید.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdci5yap.t1ayv2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما