يکشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۴
کد مطلب : 29774
مدیرکل هواشناسی استان قم خبر داد

پیش‌بینی هفته‌ای همراه با باد و باران در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل هواشناسی استان قم گفت: مردم قم هفته‌ای پر از باد و باران را همراه با کاهش دما پیش رو خواهند داشت.
پیش‌بینی هفته‌ای همراه با باد و باران در قم
به گزارش قم نیوز، یحیی زارع امروز با اشاره به تلطیف هوای قم در دو رور اخیر اظهار داشت: امروز هوای استان قم، ابری و همراه با و وزش باد و باران خواهد بود.

وی افزود: در برخی از ساعات روز رگبار و رعد و برق را شاهد خواهیم بود و همچنین احتمال وزش باد به نسبت شدید نیز تا آخرین ساعات روز وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان قم جهت وزش باد را مورد توجه قرار داد و گفت:‌ جهت وزش باد امروز بین ۳۵ تا ۵۵ کیلومتر در ساعت با جهت شرقی و حداقل دمای ۱۶ درجه و حداکثر ۲۴ درجه خواهد بود.

به گفته وی فردا یعنی روز دوشنبه در قم هوایی صاف و آفتابی خواهیم داشت که با وزش باد شدید همراه است و سرعت وزش باد در قم، بین ۵۵ تا ۷۵ کیلومتر بر ساعت با جهت جنوب غربی پیش‌بینی می‌شود.

زارع افزود: ‌سرعت وزش باد در برخی نقاط استان به ویژه نقاط غربی با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود که کمترین درجه دمای هوا ۱۴ و بیشترین درجه دمای هوا ۲۷ درجه خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به دمای هوا در روز سه‌شنبه بیان کرد: در این روز هوای استان قم صاف، تا کمی ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان قم به وضعیت هوای قم در روز سه‌شنبه اشاره و خاطرنشان کرد: سرعت وزش باد در روز سه شنبه بین ۳۵ تا ۵۵ کیلومتر در ساعت است که از سوی شمال غرب می‌وزد.

زارع با اشاره به کمترین و بیشترین درجه هوا عنوان کرد: حداقل دمای هوا ۱۲ درجه و حداکثر دمای هوا نیز ۲۸ درجه خواهد بود و دمای هوای امروز نسبت به روز جمعه با کاهش ۱۲ درجه‌ای روبه‌رو بوده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdci5yar.t1a3y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما