?>?> دشمنان با تفسیر اشتباه به دنبال اسلام‌هراسی در بین مردم هستند | قم نیوز
قم نيوز : قم نیوز: آیت الله نوری همدانی گفت: دشمنان با تفسیرهای اشتباه خود سعی در ایجاد اسلام هراسی و ایران هراسی در بین مردم دارند.
دشمنان با تفسیر اشتباه به دنبال اسلام‌هراسی در بین مردم هستند
به گزارش قم نیوز، آیت الله حسین نوری همدانی صبح امروز در جلسه خارج فقه خود که در مسجد اعظم حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به عید مبعث اظهار کرد: این عید برای مردم بسیار عید مهم و مبارکی است.

آیت الله نوری همدانی افزود: پیامبر اکرم (ص) به دنبال تشکیل حکومتی متحد و واحد بودند که این موضوع امتیازات خاصی دارد که در این میان می‌توان به قدرت و پایداری این حکومت اشاره کرد.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه خداوند هیچ امتی را با جهل به عزت نمی‌رساند، عنوان کرد: عزت به معنای تشخیص حق از باطل است که آیات و روایت فراوانی تاکید بر اتحاد میان جوامع اسلامی داشته‌اند.

مرجع تقلید جهان تشیع خاطرنشان کرد: مذاکرات هسته‌ای به معنای رونمایی قدرت حکومت‌ها است که کشورهای اسلامی سعی دارند با شرکت در جوامع بین المللی قدرت کشورهای اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) نگرانی‌های بسیاری داشته‌اند عنوان کرد: برخی از افراد سعی داشته و دارند که مسلمانان را گمراه کنند و آن‌ها را زیر سلطه خود بیاورند و از همین رو دین را به اشتباه تفسیر می‌کنند.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: دشمنان با تفسیرهای اشتباه خود سعی در ایجاد اسلام هراسی و ایران هراسی در بین مردم دارند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdci5yar.t1app2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما