چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : 12754
با پايان رقابت مدعيان از 12 كشور:

كاتاروهاي قمي صاحب نشان نقره آسيا شدند

قم نيوز : قم نیوز: كاتاروهاي قمي با كسب عنوان نايب قهرماني و كسب نشان نقره به كار خود در پيكارهاي كاتا جودو قهرماني آسيا پايان دادند.
كاتاروهاي قمي صاحب نشان نقره آسيا شدند
به گزارش قم نیوز، استان قم در رشته جودو و كوراش در بخش مبارزه در سال‌هاي اخير توفيق چنداني در مسابقات داخلي و برون مرزي نداشته است اما در اين سال‌ها همواره در رشته كاتا جزو استان‌هاي موفق و سرآمد كشور بوده است.

قم در كاتا پيشرفت‌هاي بسيار خوبي داشته است
قم در كاتا پيشرفت‌هاي بسيار خوبي داشته و در حال حاضر جودوكاران قمي در بخش اجراي فرم اين رشته ورزشي كه به همان كاتا معروف است در سال‌هاي اخير توانسته‌اند مدال‌هاي رنگارنگ و متنوعي را براي ورزش استان قم از ميادين داخلي و برون مرزي به دست بياورند.

به همين خاطر آموزش اين رشته ورزشي در قم بيش از پيش مورد توجه و اهتمام مربيان پرتلاش كاتا جودو قم قرار گرفته است و چهره‌هاي ارزنده‌اي كه هم اكنون در سطح ايران و آسيا براي كاتا جودو قم افتخار كسب مي‌كنند، از جمله مربيان طراز اول اين رشته نيز محسوب مي‌شوند.

سالاري و صحرايي افتخارآفرينان قم در كاتاجودو آسيا و جهان
اين دو چهره‌ ارزنده و ارزشمند محمدحسن سالاري و محمدرضا صحرايي دو كاتاروي مطرح و سرشناس قم هستند كه در رقابت‌هاي قهرماني كشور و ميادين بين المللي، آسيايي و جهاني در اين سال‌ها موفقيت‌هاي ارزنده‌اي به ارمغان آورده‌اند.

سه دوره حضور در مسابقات جهاني كاتا جودو براي اين دو كاتاروي با دانش و ماهر دو عنوان سومي و نايب قهرماني را به دنبال داشته و سه دوره رقابت در پيكارهاي كاتا جودو قهرماني آسيا نيز سه مدال نقره آسيا را به ورزش قم هديه كرده است.

در روزهاي پاياني سال ۱۳۹۱ نيز کاتاروهاي قمي براي سومين بار متوالي همراه با ديگر نمايندگان اعزامي تيم ملي كاتاجودو كشورمان در پايان رقابت‌هاي کاتاي قهرماني آسيا با کسب مدال نقره روي سکوي نايب قهرماني آسيا ايستادند.

رقابت ۱۲ مدعي قهرماني در سومين دوره كاتا جودو آسيا در سنگاپور
رقابت‌هاي جودو قهرماني آسيا در بخش کاتا با حضور ۱۲ کشور آسيايي در سنگاپور آغاز شد که هر پنج تيم آسيايي موفق به کسب مدال نقره شدند و در بين آنها محمدحسن سالاري و محمدرضا صحرايي دو کاتاروي قمي در رشته جونوکاتا نايب قهرمان آسيا شدند.

محمدعلي نودهي و اميرفرزانه حصاري در ناگه نوکاتا، و محمدحسن سالاري و محمدرضا صحرايي در جونوکاتا موفق به کسب مدال نقره شدند، تيم ناگه نو کاتاي ايران در راند اول مرحله نهايي امتيازي بيشتر از ژاپن کسب کرد و در يک رقابت فشرده با اين تيم در جاي دوم ايستاد.

اين در حالي است كه در پايان مسابقات كاتا جودو قهرماني آسيا تيم ژاپن با به دست آوردن پنج نشان طلا قهرمان شد و کره جنوبي هم بعد از کشورمان با چهار برنز در جاي سوم ايستاد، ضمن اينکه ويتنام هم با يک برنز در جاي چهارم ايستاد.

انتهای پیام/۱۱۶/

https://qomnews.ir/vdci5yaz.t1arw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما