قم نيوز : قم نیوز: برنامه‌های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علی‌ها شامل دعا، مناجات، سخرانی این هدف اعلام شد.
برنامه‌های این هفته حرم حضرت فاطمه معصومه (س) اعلام شد
به گزارش قم نیوز، برنامه‌های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علی‌ها شامل دعا، مناجات، سخرانی در هفته جاری اعلام شد.

بر اساس برنامه اعلام شده، ویژه برنامه زمزم معرفت این هفته یک ساعت و نیم مانده به اذان مغرب با حضور اساتید برجسته حوزه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، ‌ در این مراسم مباحث پیرامون تربیت فرزند، ‌ احکام کاربردی، اخلاقی تربیت خانواده، ‌ قرآن، اعتقاد و مهدویت مطرح می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در این هفته، ‌حجج اسلام والمسلمین تراشیون، وحیدپور، ظهیری، عباسی، رستم‌نژاد، ‌ محمدی و جفعری به ترتیب از شنبه تا جمعه سخنرانی می‌کنند.

در هفته جاری آیین سخنرانی‌های حرم مطهر بعد از نماز عشا با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین صدیقی، امام جمعه موقت تهران، فلاح‌زاده، عرفان، پناهیان، حسینی، میرشفیعی و واضحی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، دعای توسل این هفته حرم مطهر توسط هیئت جانبازان استان قم در روز سه‌شنبه ۲۹مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا قرائت می‌شود و مراسم زیارت عاشورا نیز پنجشنبه اول آبان ماه، ‌بعد از نماز صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی حاج سید مهدی میرداماد برگزار می‌شود.

مراسم دعای کمیل این هفته پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرشفیعی و مداحی حجت الاسلام والمسلمین واضحی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، قرائت زیارت جامعه کبیره توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی در ساعت ۲۱:۳۰ پنجشنبه شب، از دیگر برنامه‌های این هفته است.

این هفته بیان احکام و احادیث توسط حجت‌الاسلام والمسلمین اخوی قبل از اذان ظهر انجام می‌شود.

نماز جمعه این هفته قم به امامت آیت‌الله سید محمد سعیدی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام اقامه می‌شود.

انتهای پیام/ 130
https://qomnews.ir/vdci5zar.t1ayw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما