جمعه ۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 49943
منبع : روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم
شهردار منطقه چهار قم اعلام کرد:

توسعه فضای سبز شهری و احداث بوستانهای جدید در منطقه 4

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه چهار گفت: علاوه بر بوستانهایی که سال گذشته در سطح منطقه به بهره برداری رسید امسال نیز عملیات احداث و تکمیل تعدادی بوستان شهری آغاز شده و به زودی به بهره برداری می رسد
توسعه فضای سبز شهری و احداث بوستانهای جدید در منطقه 4
به گزارش قم نیوز، مجید متین فر با بیان اینکه یکی از برنامه‌های ویژه شهرداری توسعه عرصه‌های سبز و تفریحی شهر است، اظهار کرد: در همین راستا پیرو سیاست مدیریت شهری هرسال تعدادی عرصه سبز و بوستان به فضاهای شهری منطقه چهار اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه علاوه بر بوستان‌هایی که سال گذشته تکمیل و در اختیار شهروندان گذاشته شد چند بوستان در مرحله اجرا داریم، خاطرنشان کرد: اولویت ما در شرایط فعلی تکمیل بوستان‌های محلی در سطح منطقه است.

متین فر میدان مفید، کوچه پنج عدالت و... را از جمله محلاتی دانست که بوستان‌های جدیدی در آنها احداث خواهد شد و افزود: همچنین به دنبال مرمت و بهسازی بوستان‌های فرسوده منطقه هستیم.

وی بیان کرد: در قالب پروژه بهسازی و مرمت، زیباسازی و توسعه بوستان‌های فعلی منطقه چند مورد از بوستان‌های قدیمی از جمله بوستان کوکب، فضیلت و... انتخاب شده که در حال بهسازی و مرمت است.

شهردار منطقه چهار قم همچنین به اجرای عملیات بهسازی باغچه‌های معابر سطح منطقه اشاره کرد و افزود: جدول‌گذاری و باغچه‌سازی این معابر با هدف جلوگیری از هدررفت آب و زیباسازی صورت می‌گیرد.

متین فر خاطرنشان کرد: در همین راستا برای باغچه سازی معابری که کاشت درخت انجام شده پیمانکار گرفتیم که جدول سنگی حاشیه را انجام دهد و پروژه باغچه سازی در بلوار فردوسی با اعتبار 2 میلیارد ریال آغاز شده است.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcip3a5.t1a352bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما