سه شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب : 26993
مشاور وزیر کشور در امور روحانیت:

تلاش وزارت کشور برای اجرای قانون عفاف و حجاب جدی است

قم نيوز : قم نیوز: مشاور وزیر کشور در امور روحانیت گفت: از دغدغه‌های وزارت کشور مسئله عفاف و حجاب است که تاکنون اجرا نشده است وزارت کشور تلاش می‌کند تا قانون عفاف و حجاب را به مرحله اجرا برساند.
تلاش وزارت کشور برای اجرای قانون عفاف و حجاب جدی است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام داوود نمازی ظهر دیروز در دیدار آیت الله نوری همدانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط وزارت کشور اظهار کرد: یکی از اقداماتی که ما برای تعامل بهتر با علما و حوزه علمیه انجام دادیم ایجاد دفتر مشاوره امور روحانیت وزارت کشور در قم بود.

مشاور وزیر کشور در امور روحانیت افزود: وزارت کشور دارای یک تشکیلات گسترده است و ۴۸۰ فرمانداری در کل کشور داریم و وزیر کشور علاوه به سمت وزیر بودن دارای عناوینی چون رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر و رئیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز هستند که مسئولیت‌های سنگینی دارند.

نمازی بیان کرد: مجموعه گسترده وزارت کشوربه نظرات مراجع و علما نیاز دارد و این دیدار‌ها سبب برکت کشور می‌شود که دغدغه دین علما برای ما بسیار مهم است.

وی عنوان کرد: با اشاره به گستردگی کار وزارت کشور وزیر کشور تصمیم گرفتند تا هر استانداری یک مشاور امور روحانیت داشته باشد و تاکنون ۲۳ استاندار مشاور امور روحانیت خود را تعیین کرده‌اند و ۸ استان دیگر هم در دست اقدام هستند.

مشاور وزیر کشور در امور روحانیت تصریح کرد: یکی از دغدغه‌هایی که وزارت کشور دارد مسئله عفاف و حجاب است که متاسفانه پس از گذشت ۸ سال هنوز این قانون خاک می‌خورد و اجرا نشده است، رئیس ستاد قانون عفاف و حجاب کشور وزیر کشور هستند که در جلسات این ستاد با حضور همه اعضا شرکت می‌کند تا قانون عفاف و حجاب را به مرحله اجرا برساند.

نمازی گفت: ساماندهی سواحل دریا‌ها یکی دیگر از اقدامات وزارت کشور است که در این زمینه ۳ استاندار وظیفه دارند تا به ساماندهی سواحل دریا‌ها بپردازند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcip3ar.t1aq32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما