چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : 21943

شایگان در دور انتخابی تیم ملی کاراته روی تاتامی می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: محمد شایگان کاراته کای قمی جهت حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی در دور انتخابی تیم ملی کاراته روی تاتامی می‌رود.
شایگان در دور انتخابی تیم ملی کاراته روی تاتامی می‌رود
به گزارش قم نیوز، دور انتخابی اردوی تیم ملی کاراته کشورمان جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان آغاز می‌شود و نمایندگان کاراته قم به مصاف حریفان سرسخت خود می‌روند.

ملی پوشان بزرگسال کاراته برای حضور در بازیهای آسیایی اینچئون و بیست و دومین دوره رقابتهای قهرمانی جهان در برمن آلمان کار خود را از دوم اردیبهشت ماه آغاز می‌کنند.

رقابت های انتخابی تیم ملی مردان کاراته در شرایطی سه شنبه دوم اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود که در هر وزن چند مدعی و کاراته کای طراز اول حضور دارند.

محمد شایگان کاراته کای قمی تیم ملی و باشگاه آذر خودرو قم یکی از مدعیان جدی وزن منهای ۵۵ کیلوگرم محسوب می‌شود که با رقابت سختی را برای حضور در ترکیب تیم ملی کاراته با دیگر رقبا انجام دهد.

در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم محمد شایگان و رضا روشن دو سبک وزن بر‌تر سوپر لیگ سال ۹۲ به همراه وحید حسنی‌پور اردونشین سال گذشته که به دلیل مصدومیت از اردوهای تیم ملی کنار رفت به صورت دوره‌ای با هم مبارزه می‌کنند تا نفر برنده این سه نفر به مصاف مهدی حاتمیان نفر اول مسابقات قهرمانی کشور (شیراز) برود.

در این مرحله کاراته کایی که از ۳ مبارزه صاحب ۲ برد شود به اردو می‌رود تا به مجید حسن نیا، مرد طلایی کاراته ایران در آسیایی ۲۰۱۳ امارات ملحق شود.

در دور انتخابی وزن منهای ۶۰ کیلوگرم امیر مهدی‌زاده ستاره قمی کاراته کشور و قهرمان سابق جهان به مصاف حریفان خود می‌رود تا جواز حضور در مرحله نهایی اردو و سپس جام جهانی را به دست آورد.

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، محمد شهریاری نفر سوم رنکینگ سوپر لیگ با علیرضا اجدادی ۳ دور مبارزه می‌کند و فرد پیروز در۲ مبارزه، به مصاف هامون درفشی‌پور، قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۳ و امیر مهدی‌زاده تنها طلایی کاراته ایران در رقابتهای جهانی ۲۰۱۲ پاریس خواهد رفت تا پس از برگزاری یک مسابقه دوره‌ای اردونشین‌های این وزن معرفی شوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcip3ar.t1az52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما