قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت کشتی استان قم در مراسم استقبال از کشتی‌گیران این استان گفت: عملکرد کشتی‌گیران قمی در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان مناسب بود.
عملکرد کشتی‌گیران قمی در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان مناسب بود
به گزارش قم نیوز، علیرضا نجاتی و علی‌اصغر شهبازی دو نماینده کشتی استان قم در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان بودند که در نهایت نجاتی با کسب مقام سوم و نشان برنز به کار خود پایان داد اما شهبازی نتوانست مدالی از این رقابت‌ها کسب کند.

رئیس هیئت کشتی استان قم در حاشیه استقبال از این کشتی‌گیران در بازگشت به شهر مقدس قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: شنبه هفته گذشته بود که این روزشکاران به منظور شرکت در مسابقات نوجوانان جهان نمایندگان کشتی قم عازم اسلواکی شدند و با کسب نتایج خوب و قابل توجه، به کشورمان باز گشتند.

حضور ۲ کشتی‌گیر و یک مربی کشتی قم در مسابقات جهانی

محسن حلوایی افزود: تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان برای شرکت در رقابت‌های جهانی در حالی راهی اروپا شد که دو کشتی گیر و یک مربی از قم نیز در این مسابقات حضور داشتند و یکی از آنها موفق به کسب مدال برنز این پیکارها شد.

وی اضافه کرد: رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان جهان در شهر هومنه اسلواکی برگزار شد و علیرضا نجاتی و علی‌اصغر شهبازی کشتی‌گیران قم و فرنگی‌کار اوزان ۴۲ و ۱۰۰ کیلوگرم تیم کشورمان در حالی همراه با تیم ملی عازم این رقابت‌ها شدند که نجاتی با قهرمانی در وزن ۴۲ کیلوگرم رقابت‌های بین‌المللی گرجستان و شهبازی با کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا توانسته بودند جایگاه خود را در تیم ملی تثبیت کنند.

رئیس هیئت کشتی استان قم ابراز داشت: نکته دیگر در مورد لیست نهایی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان حضور روح‌الله میکائیلی مربی ارزنده قمی کشتی کشورمان به عنوان مربی تیم ملی در این رقابت‌ها بود که در کنار علی اشکانی به عنوان سرمربی هدایت این تیم را بر عهده داشت.

نجاتی در ۴۲ کیلوگرم برنز گرفت/ شهبازی در ۱۰۰ کیلوگرم حذف شد

وی بیان کرد: این در شرایطی است که کشتی قم در اوزان دیگر نیز علاوه بر نجاتی و شهبازی نامزدهایی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در مسابقات نوجوانان جهان داشت که در ‌‌نهایت علیرضا نجاتی و علی‌اصغر شهبازی موفق به کسب این افتخار شدند و نجاتی توانست مدال برنز جهان را به ارمغان بیاورد.

حلوایی در ادامه سخنان خود با اشاره به نحوه کسب مدال برنز توسط علیرضا نجاتی در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان، اذعان کرد: این کشتی‌گیر آماده و مستعد در دور نخست کشتی‌های خود موفق به عبور از سد کشتی‌گیر ایتالیایی شد.

وی اذعان کرد: نجاتی در دوم دوم نتوانست کشتی‌گیر کشور ترکیه را شکست بدهد و به جدول شانس مجدد رفت که با فینالیست شدن حریف ترک‌تبار، در دور سوم از سد کشتی‌گیری از کشور آذربایجان عبور کرد، ضمن اینکه در دیدار رده‌بندی برابر کشتی‌گیر ارمنستان نتیجه را از آن خود کرد و موفق به کسب مقام سوم جهان شد.

رئیس هیئت کشتی استان قم خاطرنشان کرد: این در حالی است که علی‌اصغر شهبازی نخستین نماینده قم در رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان در اسلواکی برابر حریفی از کشور رومانی شکست خورد و با حذف این کشتی‌گیر، شهبازی از رسیدن به مدال بازماند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcip5ar.t1aww2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما