سه شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب : 27433
لیگ دسته اول فوتبال قم آغاز شد/

پیام، سهیل و سیاه جامگان فصل را با پیروزی آغاز کردند

قم نيوز : قم نیوز: تیم های فوتبال پیام، سهیل و سیاه جامگان فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال قم را با پیروزی آغاز کردند.
پیام، سهیل و سیاه جامگان فصل را با پیروزی آغاز کردند
به گزارش قم نیوز، فصل جدید رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم عصر دوشنبه با برگزاری ۴ مسابقه آغاز شد و تیم‌های پیام، سهیل و سیاه جامگان حریفان خود را شکست دادند و یک بازی به تساوی انجامید.

در مسابقات انجام شده، تیم فوتبال پیام با نتیجه ۳ بر یک برابر کیان نوین به پیروزی رسید و فصل را با پیروزی آغاز کرد تا به صعود به لیگ بر‌تر امیدوار شود.

تیم فوتبال سهیل نیز در دیدار برابر افشین در یک بازی نزدیک و نفس گیر با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید تا افشین که از تیم‌های قدیمی فوتبال قم به شمار می‌رود در نخستین گام ناکام شود.

تیم پرسپولیس جعفریه نیز که تنها تیم حاضر در لیگ دسته اول فوتبال قم است که از شهرهای تابعه در لیگ شرکت می‌کند در نخستین مسابقه خود برابر تیم فوتبال هنگ به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

قاطع‌ترین پیروزی این هفته را تیم سیاه جامگان که امتیاز تیم فوتبال انصار را خریداری کرده است در مصاف با آریا به دست آورد و ۳ بر صفر این تیم را شکست داد.

تنها بازی باقی مانده هفته اول لیگ دسته اول فوتبال استان قم بین دو تیم افشید و پیمان برگزار می‌شود تا پرونده هفته نخست لیگ بسته شود در حالی که پیمان فصل گذشته از لیگ بر‌تر به دسته اول سقوط کرد.
https://qomnews.ir/vdcip5ar.t1ayp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما