سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۰۵
کد مطلب : 43363
منبع : خبرگزاری فارس
در آستانه هفته نهم لیگ برتر فوتسال انجام شد

آخرین تمرین یاسین‌پیشرو و تاسیسات دریایی پیش از رویارویی در قم

قم نيوز : قم نیوز: آخرین تمرین تیم‌های یاسین‌پیشرو قم و تاسیسات دریایی تهران پیش از مصاف آنها در هفته نهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امشب در قم برگزار شد.
آخرین تمرین یاسین‌پیشرو و تاسیسات دریایی پیش از رویارویی در قم
به گزارش قم نیوز، یاسین‌پیشرو قم تا قبل از هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور چهار مسابقه خانگی و چهار بازی خارج از خانه در سالن اختصاصی رقبای لیگ برتری انجام داده و عصر هجدهمین روز آبان در پنجمین میزبانی لیگ هجدهم برابر قهرمان دو فصل اخیر این رقابت‌ها قرار می‌گیرد و به همین منظور دو تیم امشب آخرین تمرین خود را در سالن شهید حیدریان قم انجام دادند.

نماینده فوتبال قم از 12 امتیاز توزیع شده در دیدارهای خانگی این فصل هفت امتیاز کسب کرده و پنج امتیاز را به خاطر یک باخت و یک تساوی خانگی از دست داده، ‌در حالی که از 12 امتیاز بازی در میهمانی رقبا نیز 6 امتیاز کسب کرده و با اندوخته 13 امتیازی در مکان هفتم جدول رده‌بندی جای دارد.

یاسین‌پیشرو قم در میهمانی تیم‌های شهروند ساری و دبیری تبریز در هفته‌های چهارم و هشتم فصل جاری لیگ برتر فوتسال ایران شکست خورده است و در مصاف خارج از خانه برابر تیم‌های مقاومت البرز و لبنیات ارژن فارس به برتری دست یافته است.

اکنون یکی از حساس‌ترین بازی های این فصل لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پیش‌روی نماینده قم قرار دارد و در حالی که یاسین‌پیشرو قم دو بازی اخیر خود را به تیم‌های بالانشین جدول و رقبایی از آذربایجان شرقی یعنی مس سونگون و دبیری تبریز واگذار کرده‏، باید به مصاف یک تیم بالای جدولی دیگر برود.

این هفته برخی تیم‌ها نظیر صنایع گیتی‌پسند اصفهان، حفاری اهواز، مس سونگون، تاسیسات دریایی، دبیری تبریز و یاسین‌پیشرو قم در بالای جدول رده‌بندی برای تحکیم جایگاه خود در مسیر کسب عنوان قهرمانی و به دست آوردن سهمیه فوتسال ایران در مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا تلاش می‌کنند.

در سوی دیگر جدول بعضی از تیم‌ها نظیر طرح و توسعه الوند، مقاومت البرز، آذرخش بندرعباس نیز در نیمه پائین جدول برای فرار از قعرنشینی و کاندیداتوری سقوط در تلاش هستند اما یاسین‌پیشرو قم در صورتی که این هفته از بازی خانگی با تاسیسات دریایی تهران امتیاز نگیرد، موقعیت چندان خوبی در جدول نخواهد داشت زیرا هر هفته که این تیم امتیاز از دست می‌دهد فاصله خود را با تیم‌های بالانشین بیشتر و با تیم‌های پائین جدول کمتر می‌کند.

برای علاقمندان به فوتسال در قم و همچنین طرفداران تیم یاسین‌پیشرو، مهمترین مسابقه هفته نهم از نیم‌فصل نخست لیگ هجدهم بین‌ تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و تاسیسات دریایی تهران انجام می‌شود، مسابقه‌ای که به عنوان جدال تیم‌های نیمه بالای جدول فوق‌العاده حساس است و ملی‌پوش و کاپیتان اسبق تیم ملی یعنی محمدرضا حیدریان و وحید شمسایی در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و تاسیسات دریایی تهران در هفته‌ای با یکدیگر رو به رو می‌شوند که فاصله آنها در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تنها دو امتیاز است و پیروزی در این دیدار مهم و سرنوشت‌ساز برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است زیرا یاسینی‌ها در خانه به دنبال گرفتن جایگاه تاسیسات هستند و رقیب تهرانی نیز که دو قهرمانی متوالی لیگ برتر را در کارنامه دارد در قم به دنبال بردن است.

گفتنی است دیدار یاسین‌پیشرو قم و تاسیسات دریایی تهران عصر سه‌شنبه هجدهم ماه در حضور تماشاگران علاقمند به فوتسال در سالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و تیم‌های پنجم و هفتم جدول رده‌بندی در مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcippa5.t1apq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما