سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۰
کد مطلب : 46333
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس شوراي اسلامي شهر قم خبر داد:

تفريغ حسابرسي سال 94 شهرداري

قم نيوز : قم نیوز: رئيس شوراي اسلامي شهر قم از تفريغ حسابرسي سال 94 شهرداري خبر داد.
تفريغ حسابرسي سال 94 شهرداري
به گزارش قم نیوز، ولی‌الله بیاتی با اشاره به حوزه فعالیت کمیسیون تلفیق اظهار کرد: تلفیق کمیسیونی است که قانون تعریف کرده و با حضور اعضای هیأت رئیسه، رؤسای کمیسیون‌ها و یک نفر از اعضای کمیسیون‌ها برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوعاتی مانند تفریغ، اصلاح و حذف بودجه پس از آنکه در کمیسیون‌ها بررسی شد در کمیسیون تلفیق مطرح می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه بحث تفریغ حسابرسی سال ۹۴ شهرداری در دستور کار است گفت‌: شورا حسابرس تعیین می‌کند و تمام اقدامات قانونی را انجام می‌دهد و وی به شورا وضعیت حسابرسی شهرداری را گزارش می‌کند.

وی با بیان اینکه حسابرسی موارد درآمدی و هزینه را بررسی می‌کند گفت: اگر مشکلاتی را حسابرسی گرفته باشد از شهرداری دعوت می‌کند تا مستندات را ارائه دهد اگر اشکالات برطرف شدند شهرداری مستنداتی ارائه می‌دهد.

بیاتی خاطرنشان کرد:‌ موارد مختلف طی دو تا سه جلسه به جمع‌بندی می‌رسد و تفریغ در صحن شورا ارائه می‌شود، در صورت تناقض، شورا بر اساس اختیار قانونی اسناد و مدارک شهرداری را درخواست می‌کند.

وی عنوان کرد:‌ اگر مشکلات موجود برطرف شده باشد، قبول می‌کند و اگر برطرف نشده باشد برای برطرف کردن مهلت می‌دهد اگر خارج از چارچوب بودجه باشد به عنوان تذکر به شهرداری اعلام می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه برای بودجه سال آینده اولویت با پروژه عمرانی است و در کنار آن ‌مسائل فرهنگی، فضای سبز و خدمات شهری نیز در دستور کار قرار می‌گیرد گفت: اولویت بیشتر پروژه‌های عمرانی است پروژه‌های نیمه کاره تا پایان سال تکمیل می‌شود البته پروژه‌های جدیدی برای اجرا نیز تعریف شده است.

انتهای پیام / ۱۳۶
https://qomnews.ir/vdcippa5.t1aqp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما