پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 38323
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت بدمینتون استان قم خبر داد

میزبانی قم از اردوی تیم‌های ملی بدمینتون

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیأت بدمینتون استان قم از میزبانی قم از اردوی تیم‌های ملی بدمینتون و آماده‌سازی تیم‌های مردان و بانوان قم برای لیگ‌های کشور خبر داد.
میزبانی قم از اردوی تیم‌های ملی بدمینتون
به گزارش قم نیوز، علی پنجه‌باشی با اشاره به تلاش این هیأت برای تجهیز و آماده‌سازی تیم‌های لیگی استان قم به منظور حضور در مسابقات لیگ‌های بدمینتون کشور گفت: امسال مسابقات قهرمانی لیگ‌های بدمینتون باشگاه‌های کشور در هر دو بخش بانوان و آقایان مدنظر است و حتی برای میزبانی آمادگی خود را به فدراسیون اعلام کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: حتی بدمینتون‌بازان دیگر رده‌های سنی نیز آماده حضور در مسابقات قهرمانی سال 1395 بدمینتون دختران و پسران کشور هستند و برای هر رده سنی انتخابی برگزار می‌کنیم تا تمام توان بدمینتون قم به رقابت‌های کشوری اعزام شود.

این مسئول با اشاره به قطعی شدن میزبانی هیأت بدمینتون قم برای برگزاری رقابت‌های بدمینتون قهرمانی پسران نوجوان کشور در مردادماه سال جاری تصریح کرد: علاوه بر میزبانی مسابقات قهرمانی پسران رده سنی نوجوانان کشور، آمادگی خود را برای قبول میزبانی چند رقابت مهم دیگر نیز اعلام کرده‌ایم.

پنجه‌باشی افزود: به غیر از مردادماه سال جاری از چهاردهمین روز آن میزبان 300 بدمینتون‌باز نخبه رده سنی نوجوانان از سراسر کشور هستیم، همچنین آماده قبول چند میزبانی دیگر مانند مسابقات قهرمانی پیشکسوتان، پیکارهای لیگ دسته دوم بدمینتون بانوان کشور و رقابت‌های لیگ دسته یک بدمینتون مردان کشور هستیم و درخواست‌های هیأت قم برای میزبانی این رقابت‌ها را نیز به فدراسیون داده‌ایم و در اولویت دوم فدراسیون برای این میزبانی‌ها هستیم.

وی در ادامه از حضور نایب‌رئیس و مسئول کمیته داوران هیأت بدمینتون قم در مجامع فدراسیون بدمینتون خبر داد و اضافه کرد: هفته آینده آزاده ترکمنی به عنوان نایب‌رئیس این هیأت در مجمع سالانه نایب‌رئیسان این رشته ورزشی از سراسر کشور حضور می‌یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین محمدحسن حسین‌زاده داور بین‌المللی هیأت بدمینتون استان قم که سابقه قضاوت در رقابت‌های مهم داخلی نظیر لیگ برتر و مسابقات قهرمانی کشور و همچنین پیکارهای قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی را دارد به عنوان رئیس کمیته داوران این هیأت در جلسه کمیته داوران فدراسیون بدمینتون که یازدهم خردادماه برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.

پنجه‌باشی از برگزاری احتمالی اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی بدمینتون پسران ایران و استعدادی نخبه‌های بدمینتون کشور در قم خبر داد و افزود: به احتمال 90 درصد میزبان اردو، تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم‌های ملی بدمینتون رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشور خواهیم بود.

وی در پایان از حضور 16 نفر برتر ایران در قم خبر داد و گفت‌: با حضور این تعداد بدمینتون باز در کنار هشت نماینده هیأت بدمینتون استان قم، اردوی استعدادیابی از بین 24 نخبه این رشته به میزبانی قم برگزار می‌شود و تا پایان سال در مراحل مختلف ادامه می‌یابد تا ترکیب تیم ملی مشخص شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcippap.t1avr2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما